Fotofashion Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 ikke vær til å gjøre så mye spesielt med lys.. men ble fornøyd.. Må gå igjennom bildene og se om det er andre gullkort:). Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 og noen uredigerte. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Jævla bra bilder Erik.. Eneste å utsette er at han kunne kjøpt seg noen nye sko ( ) og at du har fått no flare på det siste bildet ditt... Ellers er det jo dritkult å se hvordan du finner positurene å stille opp modellene i... Tøft! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 tusen takk .. Jeg valgte skoene men han hadde ikke noe blankpussede sko. Hele temaet som skulle skytes i går var noe helt annet. Men været satte en totalt stopper for det.. Første som slo meg var dancing in the rain;). Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 digger lyset du har fått til på hovedbildet ditt. Knall poseringer også - det eneste var kanskje at blikket hennes var litt merkelig - ser ut som om hun ønsker seg langt bort. hadde kanskje funket bedre med intens blikkontakt mellom modellene? (også rett foran gamle-leiligheten min også da :-) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 ja hu er litt stiv i blikket.. men det skal jeg få jobbet av henne. Hun har langt bedre blikk på det siste bildet. Han er bare perfekt som modell.. så ikke mye å si på han:) Tøft. digger baklandet, har jeg hatt mulighet så har jeg skaffet meg by hytte der . Lenke til kommentar
Philo Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 For meg ble bildet ødelagt av hennes uttrykk. Idèen er bra, om enn ikke original, gjennomføringen er knall, han gjør jobben sin bra, hun ser ut som hun ikke er tilstede i det hele tatt, eller i det minste ikke ønsker å være tilstede. Dessverre. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Syns dette er en strålende idé. Bildene er nydelige. Jeg benytter anledningen til å si at jeg er imponert over det du bruker å vise i bildekritikken. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg liker også hovedbildet ditt. Det har smell og action. De andre blir litt motebilder for Adressas helgemagasin. Det er likevel ikke til forkleinelse for dem som genrebilder. Skoene reagerte jeg ikke så veldig mye på, men jeg kan jo se hvorfor andre gjør det. At modellen er utrent er mer tydelig. Det må hun få lov til å være. Dette er starten på noe, ikke slutten. Men frem til hun klarer å komme over flauheten så kommer ikke denne leken med arrangerte bilder til å sitte riktig, men totalt sett har jeg et positivt inntrykk av bildene. Typen er i alle fall ikke flau over å delta i en slik lek, så kanskje hans entusiasme kan smitte over på den fagre trønder-frøkna. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Liker lyset. Flotte modeller. "Serien" ender litt dumt pga hun burde sett på han. Nå ser hun bort, verken på han eller oss. Jeg setter stor pris på så gode bilder. Mye å lære av å se hva andre gjør og har gjort. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 takker.. har langt flere bilder liggendes fra i går.. men ikke hatt tid til å plukke ut de beste enda.. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 flotte bilder du har her! Jeg liker nok best de to første. Det ser ut som om du har bidratt med litt ekstra belysning der - kan du si noe om hva slags lys? Lyst til å lære Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 tja.. veldig enkelt.. der de er alene så er det kun vivitar blitz fyrt mot paraply.. dansebildene er 3 stk blitser plassert: 1 bak modellene kamera høyre 1 sidenav modellene kamera høyre 1 bak kamera høyt oppe. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Likte det øverste best. Flotte farger med nydelig belysning. Sola på veggen bak trekker litt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå