Gå til innhold

Bk. dans i gaten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

digger lyset du har fått til på hovedbildet ditt. Knall poseringer også - det eneste var kanskje at blikket hennes var litt merkelig - ser ut som om hun ønsker seg langt bort. hadde kanskje funket bedre med intens blikkontakt mellom modellene?

(også rett foran gamle-leiligheten min også da :-)

Lenke til kommentar

For meg ble bildet ødelagt av hennes uttrykk. Idèen er bra, om enn ikke original, gjennomføringen er knall, han gjør jobben sin bra, hun ser ut som hun ikke er tilstede i det hele tatt, eller i det minste ikke ønsker å være tilstede.

Dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg liker også hovedbildet ditt. Det har smell og action. De andre blir litt motebilder for Adressas helgemagasin. Det er likevel ikke til forkleinelse for dem som genrebilder.

Skoene reagerte jeg ikke så veldig mye på, men jeg kan jo se hvorfor andre gjør det. At modellen er utrent er mer tydelig. Det må hun få lov til å være. Dette er starten på noe, ikke slutten. Men frem til hun klarer å komme over flauheten så kommer ikke denne leken med arrangerte bilder til å sitte riktig, men totalt sett har jeg et positivt inntrykk av bildene. Typen er i alle fall ikke flau over å delta i en slik lek, så kanskje hans entusiasme kan smitte over på den fagre trønder-frøkna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...