steff1232145 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hallo trenger hjelp til å velge noen deler til min gamle data. Det jeg trenger er to ram brikker, prossesor og harddisk på kanskje 150gb. skal reinstallere operativsystemet selv men prossesor og det har jeg ikke stort peiling på dataen er en dell dimension 3000. Hadde vært greit om dere kunne prøve å holde det så bilig som mulig. Det den skal brukes til blir spill som battlefield 2 og slike ting så det må være litt futt i den Takker for alle svar. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ønsker du å spille med mer ytelse må du først og fremst oppgradere skjermkortet, minst 2GB med ram (2gb holder) og deretter en cpu. Men så lenge vi ikke vet hvilket hovedkort du har, eller hvor kraftig strømforsyning du har er det pent lite vi kan gjøre. Last ned ett pogram som Everest Home Edition eller lignende for å finne mer ut om hva som sitter inni pcen din. Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 ok har lastet ned everest ultimate edition. her står det noe om hovedkort: --------[ Hovedkort ]-------------------------------------------------------------------- Hovedkortegenskaper: Hovedkort ID <DMI> Hovedkort Dell Dimension 3000 Frontside buss egenskaper: Bustype Intel GTL+ Busbredde 64-bit Virkelig klokkehastighet 133 MHz (QDR) Effektiv klokkehastighet 533 MHz Båndbredde 4267 MB/s Minnebuss egenskaper: Bustype DDR SDRAM Busbredde 64-bit DRAM:FSB forhold 5:4 Virkelig klokkehastighet 167 MHz (DDR) Effektiv klokkehastighet 333 MHz Båndbredde [ TRIAL VERSION ] MB/s Chipsetbuss egenskaper: Bustype Intel Hub Interface Busbredde 8-bit Virkelig klokkehastighet 67 MHz (QDR) Effektiv klokkehastighet 267 MHz Båndbredde 267 MB/s Hovedkort produsent: Firmanavn Dell Computer Corporation Produktinformasjon http://www.dell.com BIOS nedlasting http://support.dell.com skjønte ikke hva du mente med strømforsyning. var ikke mye jeg fant i everest men her er det: --------[ Strømstyring ]----------------------------------------------------------------- Strømtyringegenskaper: Gjeldenestrømkilde Strømkabel Batteristatus Ingen batteri Fullt batterilevetid Ukjent Gjenværede batterilevetid Ukjent var det det du mente? hvor finner man mer om strømforsyning? Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 her var det vist enda mer om hovedkort: [ Hovedkort ] Hovedkortegenskaper: Produsent Dell Computer Corp. Produkt 0TC666 Serienummer [ TRIAL VERSION ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå