mviken Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Spilte vollyball for rundt om 4-5uker siden og da jeg slo ballen den ene gangen brakk fingen lengre bak enn den kan gå. Jeg kjente et lite knekk og den har vært hoven nå siden da men jeg har ikke giddet å gå til lege. Har jeg brukket fingen ? Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvis du fortsatt har vondt er det fare for det. Du bør ta røngten av det så snart som mulig. Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Mulig du bare har forstuet fingere også. Men ta røntgen ja. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hvis du kan bevege på den greit tror jeg ikke den er brukket, har selv forstua fingrene MANGE ganger ! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Gaaaammel tråd, men likevel. Dersom man vil spille volleyball så kjapt som råd etter skade, anbefales røntgen og gips, eller i alle fall en god, gammeldags teiping:). Edit: Tyrkleif's Endret 10. januar 2010 av malnor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå