hertugen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Heisan, jeg sitter med ett nytt LianLi PC-C32. I kassen sitter det 10 fester til hovedkortet, jeg trenger bare 9, og trenger derfor å fjerne ett, hvis ikke blir det et bra brent hovedkort. Spørsmålet mitt er: Hvordan får en fjernet ett av festene? (Festet ved PCI slot 3) Takker for all hjelp jeg kan få! Endret 5. juli 2008 av hertugen Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Litt vanskelig å si. Det finnes flere typer av disse festene. Et bilde vil hjelpe. Hvis de er seks kantete skal det bare være å skru den ut med en fastnøkkel. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Hadde de vært sekskantet, så hadde det vært enkelt. Bilde av elendigheten: Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 vet ikke noen annen løsning enn å ta bladet til en baufil også sage den av. evt bruke en dremel med kuttskiv hvis du har til gang på det. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Du hadde rett i det. Skuffende løsning fra LianLi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du hadde rett i det. Skuffende løsning fra LianLi! prøvd og ta en tang og skru den ut? vet om noen kabinetter der dette er løsningen. Men enig i at dette er en skuffende løsning fra lian-li, de fleste ATX hk bruker ikke engang denne spaceren. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) mitt modifisert kabinett, det var tang jeg brukte: Jeg har 3 hovedkort, felles for alle tre, De krever alle at denne spaceren blir fjernet. Har forøvrig 3 LianLi fra før av, ingen av disse har heller ikke C32 sin løsning. Ellers vil jeg takke for hjelpen, jeg antar at saken er løst Endret 26. juni 2008 av hertugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå