Jahve Skrevet 13. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 Her er de nye klesplagg for enhver moteriktig terrorist! Artikkel i itavisen.no Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 13. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 Ja, leste det på slashdot. Microbølgeovnen fikk da en ny funksjon. RFID tags kommer til å bli stort, eller rettelse, det er allerde stort. Produsenter som har begynnt å bruke slike: -Gillette -Ford -Procter & Gamble (de har over 3000 mat/husholdningsprodukter) -Alle de store dekkprodusentene -Siemens -Texas Instr. -US Military -Wal-Mart skal begynne å bruke slike -Levis(?) -Nike(?) Tipper enkelte varer i Norge kommer til å begynne å bruke det innen utgangen av året. Da blir det bare et tidsspørsmål før butikkene begynner å bruke det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 Microbølgeovnen fikk da en ny funksjon. heh, heh. den var ikke dum. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 bryr meg ikke så mye hvis alle har like lav rekkevidde som de som var nevnt i artikkelen. Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 -Ford -US Military -Ford - Denne er sikkert for å gjøre som de gjorde i USA. Spore bildene, så de kan fortere finne de, ved biltyveri -US Military - Denne er for å passe på hvor allt utstyret dems er, og de er egentlig ikke betegnet som en produsent av merkevarer Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 -Ford - Denne er sikkert for å gjøre som de gjorde i USA. Spore bildene, så de kan fortere finne de, ved biltyveri Ford gjør det for å spore en del forskjellige bildeler. Dekkprodusentene gjør det forøvrig fordi det er blitt påbudt i USA. -US Military - Denne er for å passe på hvor allt utstyret dems er, og de er egentlig ikke betegnet som en produsent av merkevarer Og takk for det. Den dagen US millitary begynner å selge merkevarer som de merker og selger finner man iafall ikke meg først i køen for å kjøpe.. :-? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 -US Military - Denne er for å passe på hvor allt utstyret dems er' date=' og de er egentlig ikke betegnet som en produsent av merkevarer [/quote'] Og takk for det. Den dagen US millitary begynner å selge merkevarer som de merker og selger finner man iafall ikke meg først i køen for å kjøpe.. :-? Hvis alle andre kjøper seg en Tiger Tanks og en M16, ville det ikke vært litt kjedelig når du er den eneste som ikke har kjøpt? 8) Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Hvis alle andre kjøper seg en Tiger Tanks og en M16, ville det ikke vært litt kjedelig når du er den eneste som ikke har kjøpt? 8) Joa, kunne jo blitt ville tilstander da og hadde vel vært litt "ute" da viss jeg ikke hadde slike saker å leke meg med i motsettning til alle andre. Men vist det først kom så langt at slike saker var fritt tilgjengelig ville jeg ha kjøpt meg en tysk(?) Leopard og en kanadisk C8 isteden. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå