Gå til innhold

Hund i blomst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er langtfra noe godt eksempel på dypetsing/frilegging, men utrolig morsomt. Det er gøy å se at noen tenker frem bilder, og ikke bare knipser dem. Hundens stilling, utseende og uttrykk er fantastisk mot den kraftig gule blomsten. Svært morsomt. Hadde teknikken vært tilstede så hadde det vært skikkelig vellykket.

Lenke til kommentar

Når jeg ser på bildet så tenker jeg at det kanskje kunne vært en fordel å behandle begge bildene litt bedre før du legger dem sammen.

Jeg ville hatt kraftigere farger på blomsten slik at jeg kunne brukt den effekten til å kaste litt gult lys på hunden fra undersiden.

Hunden burde blitt klippet bedre ut.

I det hele tatt ville jeg jobbet mer med lyset i begge bildene, slik at det ville gitt et mer troverdig sluttresultat.

Syns det var en artig idé, men jeg tror jeg hadde funnet meg noen insekt-vinger jeg kunne gitt hunden :D

Lenke til kommentar

Som nevnt ovenfor, så kunne du lagt litt mer arbeid i å få det til å se mer troverdig ut, men morsom idé, for all del.

Men disse Paris Hilton-bikkjene er vel så små at du ikke hadde trengt å jukset. Kunne du ikke like gjerne bare plassert bikkja på en løvetann og knipset? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...