klure Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Jeg har et problem med brenneren min. den nekter å lese og å brenne cd er. Når jeg legger i en cd så finner den den ikke(begynner ikke å lese). Har nyeste firmware og Plextools installert. HJELP!! Lenke til kommentar
patric Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 kjører du den som master på egen kanal(ide)? har brenneren direkte minne aksess (DMA)? mener det var det som var anbefalt. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Å ha brenneren alene på en IDE kabel og aktivere DMA er anbefalt for å øke stabilitetet, men det er ikke nødvendig for at brenneren skal fungere. Prøv å spille en vanlig musikk cd (sjekk at lyd-kabelen er koblet til lyd-kortet). Funker ikke det er det nor galt med brenneren. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Hørtes ut som du har et problem med laseren. Greier den ikke å lese noen typer CDer er det bare å sende den inn til rep. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Hei. Eg har samme problemet med min Plextor 16/10/40x cd-brenner.Eg tok kontakt med Plextor direkte(fann ei support epost på Plextor si heimeside(plextor.be)Dei svarte veldig raskt.Og sa at det såg ut som om brennaren min var defekt og at eg måtte gi dei litt meir informasjon anngåande cd-brennaren (serial nummer etc) Og så skulle eg få nærmare informasjon om korleis eg skal sende inn cd-brennaren.Dette har eg ikkje fått gjordt endå.Fordi eg er fysisk skild fra cd-brennaren min.Eg jobber ein plass og pcén befinner seg ein heilt annan plass geografisk. Så om du går inn på plextor.be og finner support e-post adresse så regner eg med at det kommer til å ordne seg. Arg..Eg liker ikkje å måtte gå tilbake til 2x brennaren min når eg har hatt 16x. (har den fremdeles men er fremdeles ikkje sendt inn endå ;( ) Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Quote: On 2001-10-12 10:30, Mr.Hassan skrev:Hei.Eg har samme problemet med min Plextor 16/10/40x cd-brenner.Eg tok kontakt med Plextor direkte(fann ei support epost på Plextor si heimeside(plextor.be)Dei svarte veldig raskt.Og sa at det såg ut som om brennaren min var defekt og at eg måtte gi dei litt meir informasjon anngåande cd-brennaren (serial nummer etc) Og så skulle eg få nærmare informasjon om korleis eg skal sende inn cd-brennaren.Dette har eg ikkje fått gjordt endå.Fordi eg er fysisk skild fra cd-brennaren min.Eg jobber ein plass og pcén befinner seg ein heilt annan plass geografisk. Så om du går inn på plextor.be og finner support e-post adresse så regner eg med at det kommer til å ordne seg.Arg..Eg liker ikkje å måtte gå tilbake til 2x brennaren min når eg har hatt 16x. (har den fremdeles men er fremdeles ikkje sendt inn endå ;( ) Husker du support-adressen (eller URL'en på support-siden)?? Jeg har en del problemer med min Plextor og DirectCD (som jeg fikk sammen med brenneren), og håpet de kunne hjelpe. mvh. Eivind. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Vel, huskar ikkje.Er ei stund sidan eg sendte dei ein e-post.Men eg har e-post adressa som eg fekk tilbakemelding fra.Den er [email protected] Håper dette er til hjelp. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Fant support e-post adressa til plextor.Den er [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå