Gå til innhold

Plextor 161040x problemer

klure

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Å ha brenneren alene på en IDE kabel og aktivere DMA er anbefalt for å øke stabilitetet, men det er ikke nødvendig for at brenneren skal fungere.

Prøv å spille en vanlig musikk cd (sjekk at lyd-kabelen er koblet til lyd-kortet). Funker ikke det er det nor galt med brenneren.

Lenke til kommentar

Hei.

Eg har samme problemet med min Plextor 16/10/40x cd-brenner.Eg tok kontakt med Plextor direkte(fann ei support epost på Plextor si heimeside(plextor.be)Dei svarte veldig raskt.Og sa at det såg ut som om brennaren min var defekt og at eg måtte gi dei litt meir informasjon anngåande cd-brennaren (serial nummer etc) Og så skulle eg få nærmare informasjon om korleis eg skal sende inn cd-brennaren.Dette har eg ikkje fått gjordt endå.Fordi eg er fysisk skild fra cd-brennaren min.Eg jobber ein plass og pcén befinner seg ein heilt annan plass geografisk.

Så om du går inn på plextor.be og finner support e-post adresse så regner eg med at det kommer til å ordne seg.

Arg..Eg liker ikkje å måtte gå tilbake til 2x brennaren min når eg har hatt 16x. (har den fremdeles men er fremdeles ikkje sendt inn endå ;( )

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-10-12 10:30, Mr.Hassan skrev:

Hei.

Eg har samme problemet med min Plextor 16/10/40x cd-brenner.Eg tok kontakt med Plextor direkte(fann ei support epost på Plextor si heimeside(plextor.be)Dei svarte veldig raskt.Og sa at det såg ut som om brennaren min var defekt og at eg måtte gi dei litt meir informasjon anngåande cd-brennaren (serial nummer etc) Og så skulle eg få nærmare informasjon om korleis eg skal sende inn cd-brennaren.Dette har eg ikkje fått gjordt endå.Fordi eg er fysisk skild fra cd-brennaren min.Eg jobber ein plass og pcén befinner seg ein heilt annan plass geografisk.

Så om du går inn på plextor.be og finner support e-post adresse så regner eg med at det kommer til å ordne seg.

Arg..Eg liker ikkje å måtte gå tilbake til 2x brennaren min når eg har hatt 16x. (har den fremdeles men er fremdeles ikkje sendt inn endå ;( )

Husker du support-adressen (eller URL'en på support-siden)?? Jeg har en del problemer med min Plextor og DirectCD (som jeg fikk sammen med brenneren), og håpet de kunne hjelpe.

mvh. Eivind.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...