HaaviOS Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hei:) Har tenkt litt på å kjøpe meg en ny mp3 spiller. Har sett på en Samsung P2 8gb:P Har dere noen gode/dårlige erfaringer med denne spilleren? Jeg tar gjerne imot andre forslag til mp3spiller. Noen krav den spilleren må ha:P: Touch Screen Min. 2.5" sjerm Video avspilling Min. 8gb Pris ca 2000kr Takk på forhånd:) Endret 24. juni 2008 av HaaviOS Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 jeg hadde kjøpt en Walkman telefon i stedet, med det er meg. IPhone eller noe? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Vurderer personlig Creative Zen 16GB, ser veldig bra ut og har fått gode scores i tester rundt om. Prisguide. Har gode erfaringer frå min Zen Vision M 30GB. Husk å gå til innkjøp av eit bra sett med hodetelefoner, AKG, Sennheiser f.eks. Edit: Oh! Såg du skulle ha touchscreen, då er vel denne utelukka, men anbefalingen står uansett. Endret 24. juni 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
HaaviOS Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Vurderer personlig Creative Zen 16GB, ser veldig bra ut og har fått gode scores i tester rundt om. Prisguide. Har gode erfaringer frå min Zen Vision M 30GB. Husk å gå til innkjøp av eit bra sett med hodetelefoner, AKG, Sennheiser f.eks. Edit: Oh! Såg du skulle ha touchscreen, då er vel denne utelukka, men anbefalingen står uansett. Takk for tipset har sett litt på den, men syntes ikke at det var noe for meg Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hva med denne http://www.dahle-import.com/catalog/produc...056b4c42aae2707 Har den selv men med 8gb. Lenke til kommentar
HaaviOS Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Hva med denne http://www.dahle-import.com/catalog/produc...056b4c42aae2707 Har den selv men med 8gb. Må si jeg likte den , står mellom den og Samsung P2 Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har den samme på bestilling! Anbefaler deg å ser på denne før du bestemmer deg. http://www.anythingbutipod.com/archives/20...o-d2-review.php Ser ut til at d2'en har noen få floker i de tidligere utgavene. Og de har ikke DAB i USA så det finnes noe mindre thems til den. Så vurder om du trenger DAB eller FM radio! ps. Den review'en ble skrevet da d2'en var ganske så ny, så mange av de flokene kan være rettet med firmware oppdateringer. Uten at jeg er sikker før jeg faktisk får spilleren fra datakjeden.no. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er ikke noe å tenke på en gang! Gå for Samsung p2! Har den selv, og ikke bare at den er stilig, masse funksjoner, men utenom det vanlige får du med masse mer! Feks oppdateringer på ipod er vanligvis minimale, for å si det sånn: En uke etter jeg kjøpte min, kom det en oppdatering som gjorde at jeg kunne koble til telefonen og ta imot eller ringe fra telefonen. Samtidig kom det mye mer funksjoner som gjør at den slår Ipod Toutch ned i bukselomma på en "Ipod er best unge" Menyen er den stiligste du får tak i, kjøpte meg noen Bluetooth høretelefoner i går, som gjør at jeg slipper alt kabel dritten og at kontakter blir dårligere osv. Om litt skal det også komme en ny oppdatering som gjør det mulig å koble seg opp mot hverandre og spille sammen. Og om litt kommer det karaoke applikasjon så du kan synge med låta:P Tror ikke jeg har vært så fornøyd med noen annen spiller... Og den er mye billigere også. Hadde feks en grundig spiller som skulle være bra, med kamera og alt, den gikk det rett i dass med også, men har ikke hatt trøbbel med denne ennå... Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg ville ha tatt en titt på reviewen til denne spilleren også før du valgte noe. Den kan være perfekt for noen folk, så kan en annen være perfekt for andre. i P2'en savner jeg f.eks. batteri levetiden, mangel på fil støttet og et parr knapper som man kan trykke på mens den er i lomma. Det kan være ingen problem for noen brukere, for meg hadde det irritert vettet av meg uten de. Men både P2 og D2 er nok knall spillere begge to. De er begge i editors choice på "anythingbutipod.com". Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Du sier noe, men hva mener du med batterilevetiden? Mener du hvor lenge det varer eller hvor lenge du kan bruke spillern før du må lade? Det med filer, det må man bare tåle, det er ikke mange spillere som tar alle typer filer, men lydfiler, der støtter den mange, og siste oppdateringen gjorde så den støtta fler (er ikke sikker på hvilket, siden samsung har fjerna beskrivelsene på oppdateringene). Jeg må si meg litt uenig i det du sier om mangel på knapper, er jo det du trenger; volum, av på, pause og hold. I tilleg så kan man jo koble til stereo headset via Bluetooth, noe jeg har gjort, hvor jeg kan skifte sanger og pause, samt ta telefonen med... Nå er ikke jeg sikker på om jeg misforstod deg med de knappene, om det var de du syns mangla:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Touch skjerm er hit eller miss for mange. Hadde D2 i over et år (dvs har den fortsatt, men bruker den ikke) og ble litt lei touchskjermer til slutt fordi navigering går en smule tregt hvis du ikke sitter helt stille og konsentrerer deg. Navigeringen på P2 er enda verre, og satans treg. Den er dog en fin spiller - midt på treet lydkvalitet, bra på alle felt og har mye ekstra stash. Helt kurant valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå