Thom Merlin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dette bildet ble også tatt under helgas hyttetur. Har tatt mange bilder av små fugl i skog, men har ikke klart å få noe brukbart resultat. Ble fornøyd med dette bildet Hva synes dere? Kamera : Canon EOS 400D DIGITAL Shutter Speed : 1/800 second F Number : F/5.6 Focal Length : 250 mm ISO Speed : 100 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Dette var jo ikke så galt. Det er seint på natten nå, og jeg er trøtt, men jeg ser såvidt gjennom halvåpne glugger. Det stilrene uttrykket med de få fargene, og den uvanlige firkantede "plassen" fuglen står på gjør bildet litt annerledes enn alle de andre fuglebildene vi ser her. Ingen forstyrrende greiner, eller takpanner. Skarpheten er ikke helt topp, og det fortjener derfor ikke full pott. Men innholdet er såpass bra at det ikke fortjener slakt heller. Det tekniske kan til en viss grad overses når bildet tilfører oss en litt annerledes look. Og det gjør dette. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Igjen er jeg veldig enig med PM. Det er vel ikke lenge før jeg blir anklaget for plagiat. :!: Litt uskarpt, skulle gjerne sett den lyse siden av stolpen litt mindre eksponert, for jeg kunne skimte noen fine detaljer der når jeg tiltet skjermen litt. Men jeg liker ideen, og hadde det vært helt i fokus, så hadde jeg likt bildet veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå