Christoffer99 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg har planer om å skaffe meg en ny mobil nå, og syntes Htc touch dual mobilen så ganske tøff ut, og den virker ganske god, men jeg vil gjerne være ganske sikker på at jeg velger riktig Så derfor spør jeg her, lurer på om noen her har erfaringer med denne mobilen, hvordan den er å bruke, jeg kommer til å bruke den mest til ringe, sms, høre på litt musikk, mest vanlig bruk + litt andre ting som er på den. En ting jeg også lurer litt på, hvordan er internetten på denne? Og hvordan fungerer dette med HSDPA egentlig? Er det at man kobler til internetten hjemme også kan man sitte på internett på mobilen, gratis? Eller må du betale noe ekstra? Også lurte jeg litt på, følger det med sånn pekepinne på den? Fant ikke noe om det når jeg leste litt rundt. Vis dere vet om noen andre lignende telefoner så kan dere gjerne komme med forslag, men skal helst ikke koste så mye mer, 2000-3000 inkl. abonnement Vis dere trenger noe mer info så si gjerne det, kan godt hende jeg glemte noe. Christoffer Endret 3. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Vis noen vet om noen steder denne blir solgt billig med abonnement, så kan dere gjerne komme med det og. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Vis noen har erfaringer med htc touch dual så vil jeg gjerne høre hvordan den er, tenkte og bestille den til uka vis jeg bestemmer meg for å kjøpe den, men vil gjerne høre litt mer om den først, den er heller ikke i noen av nærbuttikkene så jeg får ikke testa den heller. Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg har planer om å skaffe meg en ny mobil nå, og syntes Htc touch dual mobilen så ganske tøff ut, og den virker ganske god, men jeg vil gjerne være ganske sikker på at jeg velger riktig Så derfor spør jeg her, lurer på om noen her har erfaringer med denne mobilen, hvordan den er å bruke, jeg kommer til å bruke den mest til ringe, sms, høre på litt musikk, mest vanlig bruk + litt andre ting som er på den. En ting jeg også lurer litt på, hvordan er internetten på denne? Og hvordan fungerer dette med HSDPA egentlig? Er det at man kobler til internetten hjemme også kan man sitte på internett på mobilen, gratis? Eller må du betale noe ekstra? Også lurte jeg litt på, følger det med sånn pekepinne på den? Fant ikke noe om det når jeg leste litt rundt. Vis dere vet om noen andre lignende telefoner så kan dere gjerne komme med forslag, men skal helst ikke koste så mye mer, 2000-3000 inkl. abonnement Vis dere trenger noe mer info så si gjerne det, kan godt hende jeg glemte noe. Christoffer Hei, for og svare på noen spørsmål; ved bruk av EDGE, UMTS og HSDPA betaler du for datatrafikk så det er ikke gratis og bruke. ja staylus (pekepenn) følger med telefonen. men man velger vel ikke en Windows telefon kun for og ringe og sende sms ; D Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Nei nei, skal nok bruke den til mer enn det , var det jeg trudde at det kosta penger ja, hadde bare hørt av noen at det var gratis med 3g og sånnt. Men det er vel nok av funksjoner på denne som ikke krever noe internett tilgang tenker jeg? Jeg har ikke fått sett så mye på den enda, har hatt det litt travelt, men tenkte jeg skulle få sett litt på den nå, håper og finne den på en butikk som er i nærheten så jeg kanskje kan få prøvd den og før jeg kjøper den, men foreløpig så har jeg ikke finni den i noen av butikkene i nærheten. Takk for svar ihvertfall, da fikk jeg en ting klart Endret 28. juni 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Nei nei, skal nok bruke den til mer enn det , var det jeg trudde at det kosta penger ja, hadde bare hørt av noen at det var gratis med 3g og sånnt. Men det er vel nok av funksjoner på denne som ikke krever noe internett tilgang tenker jeg? Jeg har ikke fått sett så mye på den enda, har hatt det litt travelt, men tenkte jeg skulle få sett litt på den nå, håper og finne den på en butikk som er i nærheten så jeg kanskje kan få prøvd den og før jeg kjøper den, men foreløpig så har jeg ikke finni den i noen av butikkene i nærheten. Takk for svar ihvertfall, da fikk jeg en ting klart Med wifi kan man jo surfe på nettet kostnads fritt, men toch dual har nok desverre ikke wifi innebygd. kan være lurt og teste telefonen før man kjøper den ja, men touch dual er en fin telefon det og med windows kan man jo instalere mange nyttige og morsome programmer. Endret 28. juni 2008 av GAndre Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Ja, jeg hadde egentlig veldig lyst på wifi, men så vet jeg ikke om jeg ville brukt det så veldig mye uansett, men det hadde vært veldig greit å ha, tifelle så kunne jo htc touch diamond eller htc touch vært noe. Men hørte noen rykter om at det var noe skjult wifi elns på denne mobilen, kan vel bare være noen tomme rykter, men det var vel noe at det kanskje kom en oppdatering som gjorde at alle med htc touch dual fikk wifi. Fordi det var for å ikke konkurere med seg selv(htc touch) at de ikke tok med wifi i denne, htc touch dual kom vel bare noen mnd etter htc touch? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Har også sett litt på Htc touch diamond nå, og den også ser jo ganske god ut og den har vel wifi i tilleg, så det er jo også litt av grunnen at jeg kan være interesert i den og. Vis det er noen her som har prøvd begge, hvem syntes dere er best? Jeg er 16 år og skal gå IKT til høsten, så kan jo være greit med en god mobil som disse da, og wifi kunne jo vært kjekt og ha da. Har finni htc touch dual med abonnement til 1800 og htc touch diamond til 2500, og det virka som en grei pris i forhold til hva jeg har sett på en del nettbutikker. Men om jeg vil betale 700kr mer for wifi vet jeg ikke, så hva er de store forskjellene på disse mobilene? Takk for alle svar jeg kan få, og har fått =) Endret 28. juni 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
MSL Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har også sett litt på Htc touch diamond nå, og den også ser jo ganske god ut og den har vel wifi i tilleg, så det er jo også litt av grunnen at jeg kan være interesert i den og. Vis det er noen her som har prøvd begge, hvem syntes dere er best? Jeg er 16 år og skal gå IKT til høsten, så kan jo være greit med en god mobil som disse da, og wifi kunne jo vært kjekt og ha da. Har finni htc touch dual med abonnement til 1800 og htc touch diamond til 2500, og det virka som en grei pris i forhold til hva jeg har sett på en del nettbutikker. Men om jeg vil betale 700kr mer for wifi vet jeg ikke, så hva er de store forskjellene på disse mobilene? Takk for alle svar jeg kan få, og har fått =) Ville soleklart valgt HTC Touch Diamond:) Du får den til 1699kr med abonnement på chess.no. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg liker også Diamond Ellers har du Touch Cruise som et alternativ til de andre modellene. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Ja den var den jeg tenkte på mufcy93, men det er i tilleg nedbetaling på 69kr i mnd *12 så det blir rundt 2500 Da går jeg nok kanskje får den da Wifi må jo være et godt ekstra så. Men sånn utenom wifi, er det andre ting som er forskjellig på htc touch dual og diamond, jeg har liksom ikke fått tid til å sett noe spesielt på diamond, og hvordan er det å skrive på den? får man opp et halvt qwerty tastatur, 20 knapper, eller er det t9, 12 knapper? Hvor kan jeg forresten laste ned ting til mobilen? ekstra ting. Denne diamond har vel også 4gb, så da sparer jeg jo egentlig 2-300kr der og, så da blir det ikke så mye dyrere. Endret 28. juni 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
MSL Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja den var den jeg tenkte på mufcy93, men det er i tilleg nedbetaling på 69kr i mnd *12 så det blir rundt 2500 Da går jeg nok kanskje får den da Wifi må jo være et godt ekstra så. Men sånn utenom wifi, er det andre ting som er forskjellig på htc touch dual og diamond, jeg har liksom ikke fått tid til å sett noe spesielt på diamond, og hvordan er det å skrive på den? får man opp et halvt qwerty tastatur, 20 knapper, eller er det t9, 12 knapper? Hvor kan jeg forresten laste ned ting til mobilen? ekstra ting. Denne diamond har vel også 4gb, så da sparer jeg jo egentlig 2-300kr der og, så da blir det ikke så mye dyrere. Noen linker i denne tråden:) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=974360&hl= Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Er det noen programmer som noen kan foreslå og skaffe seg? Noen programmer som er et "must" Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Ska bestille den i dag, men chess har visst øka prisen med 300kr, mens på lørdag sa en som jeg snakka med fra chess at jeg burde vente til mandagen med å bestille...var vel for å tjene litt extra det... Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Da var den bestilt, håper at jeg får den i løpet av 2-3 dager, spørs litt om de får den inn i morra eller ikke, siden det ser ut som den ikke har kommi inn enda. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Da var diamanten på vei, takk for all hjelp fra alle som har svart =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå