Gå til innhold

CHIEFTEC PSU 1200W

Anbefalte innlegg

Har satt isammen min nye maskin med denne PSU'en, når jeg skal slå på maskinen er det lys på hovedkortet og andre små lys, viftene snurrer knapt en runde rundt og det er alt som skjer.

Er det noe galt med PSU'en eller er det jeg som har koblet noe feil? koblet ifra omtrent alt av utstyr men det samme skjer igjen, men den ene viften som er tilkoblet, utenom vannpumpen... snurrer litt mer rundt...

Har bannet litt og vært veldig frustrert og sur uten at det har hjulpet så mye da :)

Kommer til å ringe til PS.no i morgen tidlig men ville bare høre her inne om det er noen som vet noe mer enn det jeg gjør akkurat nå.

------------------------

Har kortsluttet den og sett om viften gikk med det gjorde den ikke så jeg går ut ifra at den strømforsyningen er død, selv om den var helt ny og ubrukt.

Endret av darkfake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle sende den i retur, men tenkte jeg bare skulle sjekke den en siste gang etter at jeg tok den ut av kabinettet, tok en jumpstart på den og viftene satte igang... den fungerte merkelig nok... satte den inni kabinettet igjen og testet den men ikke med alt tilkoblet, og den fungerte fremdeles. Så den fungerer og jeg vil se om den fungerer slik den skal når jeg har fått de nye delene til den nye PC'en. Vet ikke hvorfor den ikke ville når jeg første gang satte den på, for da var det bare et lite blaff med strøm og viftene ville ikke gå heller. Kanskje det var en drlig kontakt på et eller annet, eller en liten kortslutning...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...