espenae Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hei. jeg trenger et trenings program for styrke trening(mage muskler og biseps, triseps) har vekter! tenker ikke på noe langt program tenkte mer litt sånn som du kan gjøre på kvelden. på 10-15 min Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvorfor skal du bare trene mage, biceps og triceps. Vil se dumt ut etter hvert med store armer og flate bryst. Og ikke minst tynne spisse skuldre som lgger over en godt utviklet arm. Tren hele kroppen du, og ikke tro du bare kan trene i 10-15 min. du kan trene 2-3 ganger i uka, hele kroppen hver gang. Lenke til kommentar
Bmax Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 hvor lenge bør mann egentlig trene? Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Om du skal kjøre hele kroppen hver gang tatr jo 1,5 timer ca. Personlig trener jeg fra 45-60 min. Men jeg kjører en 4 splitt. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Om du skal kjøre hele kroppen hver gang tatr jo 1,5 timer ca. Personlig trener jeg fra 45-60 min. Men jeg kjører en 4 splitt. ok takk for tips. men er det noen som har et trenings program? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 sjekk på iform.no, da finner du sikkert en del programmer Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 jeg har prata med jostein ødegård, han nevte disse øvelsene for et fulllkropsprog: Benkpress markløft knebøy stangroing frankpress militærpress utfall bicepscurl Dette programmet kan du jo trene feks. man,ons og fred. Og kjør 3x10-12 på alle øvelsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå