Lynx- Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hei! Prøver å legge ut ett bilde til når jeg er så godt i gang. Kviger er ofte veldig takknemlige fotoobjekt da det ikke tar veldig lang tid før de kommer løpende mot deg når du stiller deg opp ved gjerdet. Disse var ikke noe unntak. Den fremste kviga ble litt ute av fokus ser jeg. Burde også croppa vekk den som er på vei ut av bildet til høyre Endret 24. juni 2008 av Lynx1 Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Artig bilde med flotte farger! Synd du ikke fikk med hele "ansiktet" til nærmeste kua Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg synes dette er skikkelig friskt. Som en reklame om sommer. Jeg liker det. Endret 24. juni 2008 av pybalto Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Selg bildene til Freia mjelkesjokolade, et lite stykke norge. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Selg bildene til Freia mjelkesjokolade, et lite stykke norge. jeg skulle akkurat til å si det samme! Jeg fikk noen fryktelige assosiasjoner til Freia melkesjokolade! Et kjempemorsomt bilde, dog jeg skulle gjerne sett litt mer av trynet til den nærmeste kua. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nydelige farger, flott skarphet. Får en fin følelse av en varm sommerdag. Kan nesten kjenne lukten av kuskit og høre fluene summe. Som flere andre påpeker, så ødelegger den fremste kua litt for bildet, da hun bare delvis vises, og heller ikke er helt i fokus. Stemningen i bildet er dog upåklagelig. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Fine farger! Minnet meg på dette: http://www.flickr.com/photos/9335174@N02/1220855123/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå