AK47 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har trådløs router på den ene siden av huset. Signalene er svake på den andre siden, og det er også der jeg gjerne skulle hatt IP-telefonen også, ettersom det er upraktisk å ha ladeenheten i et kott. Er det noen ulemper med bridge? Blir signalene forsterket, med tanke på f.eks. onlinespill, med såkalt ping - eller hva det heter? Er det noen billige bridger på markedet som er å anbefale? Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 hvilken bredbåndsleverandør har du, og hvor har du ip-tlf fra? jeg ville anbefalt deg å enten legge en nettverksledning fint langs vegger/kroker, alternativt kjøpe en ekstra ladestasjon. Sålenge basestasjonen står tilkoblet på rett sted, så kan laderen stå et annet sted. Dette løser dog ikke problemet angående dårlig signal. Bridge-mode på ruter vil heller ikke ha noe å si med tanke på signalstyrken din. Har du bredbåndsruter og trådløs-sender i en og samme boks, eller har du to bokser? Isåfall kunne det vært verd å teste å flytte din trådløse sender til et litt mer sentralt punkt, og ha en kablet forbindelse mellom den, og bredbåndsruter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå