Tigerboy Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei, Trenger noen tips for å overklokke en AMD XP2400+ Har MSI K7N2G-L HK, med 1GB PC2700 RAM Har kun pr i dag stilt CPU FSB Clock til 148 og FSB/DRAM Ratio til 1:1, som gir meg en cpu på 2205Mhz . Er det noen som har en bedre løsning, slik at jeg kan få utnyttet systemet enda bedre ? Dette er mine bios instillinger per i dag : CPU FSB Clock : 148 FSB/DRAM Ratio : 1:1 Memory Timing : Current DRAM Clock : 148 AGP Clock ontrol - Default xAGP Clock Value : 66 AGP Voltage Adjust : 1,5V DRAM Voltage Adjust : 2,6V CPU Ratio : H/W select (15) CPU Vcore Select : HW select Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er det noen som har en bedre løsning, slik at jeg kan få utnyttet systemet enda bedre ? Dette er mine bios instillinger per i dag : CPU FSB Clock : 148 FSB/DRAM Ratio : 1:1 Memory Timing : Current DRAM Clock : 148 AGP Clock ontrol - Default xAGP Clock Value : 66 AGP Voltage Adjust : 1,5V DRAM Voltage Adjust : 2,6V CPU Ratio : H/W select (15) CPU Vcore Select : HW select Prøv å senk multipler på CPU slik at du får enda høyere fsb, det burde gi litt ekstra ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå