Eagl-force Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei! Fenderlisten på båten min har blit mer og mer hvit etter årene (missfarga). Noen som har noen tips til og få tilbake fargen? Takker for svar Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dekkfornyer burde funke. Har et blått stoff selv som fornyer fargen på matt gummi/plast, men husker ikke hva det heter Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jif og svamp funker...men det taaaaaaar tid.... Lenke til kommentar
Eagl-force Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Jif og svamp? Hmm funker det virkligt? Men dekkfornyer, fender listen skal vere brunn da men Visst flere folk har tips kom med det Lenke til kommentar
Eagl-force Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Satt og tenkte litt men hva vil dere tro om skokrem på fenderlisten da? finnes jo brunn skokrem også skal eg jo ha brun list men vet ikke hvordan dette vil virke. Noen som har prøvd? Selv tror eg det enkleste hadde vert og byttet fenderlisten, men visst det er noen enkle tips og triks som kan gjeres for og få fargen så SKRIK ut Endret 24. juni 2008 av Eagl-force Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er ikke alltid så enkelt å bytte fenderlist heller Lenke til kommentar
Eagl-force Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Nei er nok ikke det nei Men tror eg skal prøve med litt forsjelig og se korleis det funker etterhvert. Tror faktisk at eg skal prøve med skokrem og se om det i heile tat holder :O Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) hva med plastfornyer til bil? Blackchrome eller hva det heter, kanskje det funker? Edit: Det funka hvertfall fint på min bil, og jeg fant et før og etter bilde på google: Endret 29. juni 2008 av Fugitive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå