iver89 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hvorfor blir posten min borte hele tiden? Den hadde topicet "IR Mottaker" og har blitt borte to av gangene jeg har sjekket den. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Var nå noen j*vlig lang responstid på denne kategorien da! Ingen moderatorer som kan gjennopprette posten min da? Trenger den listen som var på den. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 IR Mottaker Denne? Jeg skal lære deg én nyttig funksjon på dette forumet. Når man er på http://forum.hardware.no/ og er logget inn, så er det en link oppe til høyre som heter "Vis dine egne innlegg". Her er alle innlegg du har postet sortert etter når det var aktivitet i tråden sist. Veldig praktisk. Slik kan man lett følge opp tråder man har postet i. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Ja, akkurat den. Tusen takk! Men hvorfor står den ikke listet i kategorien elektronikk? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Godt spørsmål.. du får kanskje sende en PM til en forumansvarlig moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå