JFM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hei. Jeg er en stolt eier av et herlig Logitech G15 v.1 tastatur. Tastaturet er ca et år i disse dager. På LCD-skjermen har jeg forskjellige applets. I software programet til tastaturet har jeg stilt inn slik at jeg må trykke på den knappen helt til venstre under skjermen for å veksle mellom appletsene. Men nå plutselig slutta knappen å funke. Har testa på to datamaskiner. Har også testet med gamlere driver versjon. Hva skal jeg gjøre? Er tastaturet gått til faens? Er det garanti? HJELP. Vil helst ikke få et v.2 på garanti... Endret 24. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Siden du allikevel ikke vil bruke garantien, kan du jo åpne tastaturet og se om ledningene sitter på plass? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Har hørt at det er veldig risikabelt å skru opp tastaturet rundt LCD-skjermen. Er mange som ikke får skjermen til å virke etter det. Men du mener det er garanti sak? Tror dere at jeg vil få et G15 v.2 på garanti Hvordan er foresten PS.no å ha med å gjøre i slike tilfeller? Har det noe å si at de het psdata i den tiden jeg kjøpte tastaturet? Endret 24. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvis de har v.1 inne så får du sikkert det, hvis ikke blir det nok v.2... Er v.2 dårligere? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har sendt tastaturet inn. Ringte og til PS. Mannen sa at jeg ville få et v.2 Om v.2 er dårligere? Det tror jeg kommer ann på hva enkeltpersoner mener. Jeg tror jeg ville likt v.1 best. Men har ikke prøvd v.2. De store minusene med v.2 i mine øyne er at v.2 bare har 6 G-knapper. I tilleg har ikke v.2 "volumhjulet", det har vanlige knapper. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Og V2 kan ikke holde like mange knapper inne samtidig. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 I dag fikk jeg pakke fra PS.no. I pakken lå ikke Logitech G15 v1 swe. Det lå et Logitech G15 v2 Nor Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 I dag fikk jeg pakke fra PS.no. I pakken lå ikke Logitech G15 v1 swe. Det lå et Logitech G15 v2 Nor Se det på en lyse siden da. Jeg har ett tastatur til 95kr "Labtec". Ingen ekstra knapper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå