Makkafo Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hei, jeg fant frem to bilder jeg tokk i vinter. Hva syns dere? Endret 24. juni 2008 av Makkafo Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Nedskaler det andre bildet så skal jeg se på det ihvertfall. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Syns det var fine bilder. Likte at bakgunnen var så mye med på det første bildet. Det andre var jo også tøft på en måte. Har han maske på.? Lenke til kommentar
etsvends Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Bilde 1: Jeg tror jeg ville foretrekke at skikjøreren ikke var så midt i bilde. Gjerne litt mindre rom bak. Ville helst også hat en litt annen vinkel til han på ski. Enten mer fra siden slik at knebøyen kom mer frem eller mer bakfra slik at du kunne fanget opp litt mer av telemark "banan formen". Flott bakgrunn, men ved å kutte litt bak hadde du kanskje ungått heisen. Bilde 2: kult bilde, spesielt med målen så stor i bakgrunnen. tatt med mye tele? Syntes kanskje lyset på snøen i forgrunnen stjeler mye oppmerksomhet, men gir samtidig inntrykk at høyden til han på brett Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Spenstige bilder. Selv om jeg vil tro at ikke månen er med naturlig, rett fra kamera, eller? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Bilde #1 Kan croppes litt. Fint actionbilde. Bilde #2 kan du med fordel skalere ned. Likte det veldig godt..mye action og fine elementer og linjer. Dog er forgrunnen altfor rotete. Antar det er tatt med tele, ellers er vel månen lagt til etterpå? Edit: Legger ved 2 croppa versjoner. Bilde #2 har jeg ryddet litt i forgrunnen/bakken + skjerpet det litt. Og seff nedskalert Hvis du ikke liker at jeg legger ut "mitt syn på saken" må du si fra så tar jeg dem bort. Endret 24. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 nei nei bare morro å se andre sine synspunker Takk for alle tilbakemeldinger! Månen er lagt på i ettertid ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det første bildet var ikke så verst. Om bare landskapet hadde vært der, hadde det vært ganske kjedelig. Om bare skikjøreren hadde vært der, hadde det heller ikke vært veldig spennende. Men jeg liker kombinasjonen. Det andre bildet inneholder inneholder få elementer, og nettopp dette likte jeg. Det er enkelt, og likevel ganske tøft å se på. Snowboardkjøreren og månen står ut fra den ellers beksorte bakgrunnen. Jeg la forresten ikke merke til at månen var limt inn. Jeg synes det andre bildet ble bedre med Carny sin crop, men jeg foretrakk det første i originalt format, hvor jeg kunne se hele landskapet. Da synes jeg heller det får stå sin prøve at skikjøreren er midtstilt. Endret 25. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Poster bare et bidrag. Synes det er 2 ok bilder. Det første kunne lett gjort godt for reklame. Genialt og godt utført med månen Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Likte det første bildet! får meg til å savne snøen. det andre bildet synes jeg ikke var no serlig. det at du har gjort alt bortsett fra snowboarderen og snøen svart, er dårlig utført. ser det veldig godt ved høyre bindingen har du orginalen av snowboard bildet? Endret 25. juni 2008 av Moanf90 Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg begynner bakerst. Bilde 2: gir meg ingenting! En uinteressant forgrunn, en spenstig, men liten, hopper og en måne. Det ser sammenklistret ut når bakgrunnen mangler og blir i det store og hele ...tomt. Bilde 1: derimot har mye bra i seg. Det er fantastiske fjell i bakgrunnen og en nydelig dag for skifoto. Kjørebilder var en av de viktige grunnene til at jeg fikk foto som hobby, og jeg har forsøkt (og feilet!) mye der. Derfor stiller jeg ganske høye krav, selv om jeg sjelden oppfyller dem selv. For det første er det sjevt, men det rettes lett opp. For det andre er det altfor tydelig at dette er i et anlegg. En preppet og oppkjørt forgrunn gjør at bildet mister hele "Go wild! Go free!" følelsen som fjellene gir. Hvis det var poenget, og det er det ofte med kjørebilder, dør bildet der for meg. Til slutt mener jeg det funker dårlig når kjøreren er på vei vekk. Rygger er ikke så spennende som slalombriller av en merkelig grunn. Det har vel med dynamikken i bildet å gjøre, for nå har jeg følelsen at jeg kom for sent til en sving. Jeg sliter selv med at hvis jeg skal ta bilde av fronten på kjøreren, får jeg bare kjedelig bakke rundt, og tar jeg bilde av ryggen til kjøreren får jeg med de fantastiske fjellene. Gode ideer mottas med takk! Når du ikke forteller noe om bildene dine har jeg kommentert ut fra hvordan jeg selv ønsker å ta bilder av spenstig kjøring i flott natur. Dersom det er feil og du hadde et annet poeng, beklager jeg kritikken. Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Tusen takk for alle komentarene tar meg ikke nær av kritikk i det hele tatt! tar det med meg videre og skal jobbe med det ved neste anledning Takk igjen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå