Leeroymonster Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Men det har blitt knytta til hjerteproblemer osv. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bygg en tidsmaskin og stopp deg selv fra å begynne å røyke i det heletatt. Var det jeg gjorde... Lenke til kommentar
eflas Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bygg en tidsmaskin og stopp deg selv fra å begynne å røyke i det heletatt. Var det jeg gjorde... Flott, et saklig og seriøst innlegg. Jeg har ingen erfaring selv med å slutte å røyke/snuse, men en metode esom jeg kan tenke meg fungerer er om du skalerer røykingen ned ala denne måten, den burde være ikke for hard men samtidig fungerende. Dag 1: 5 sigaretter(standard) Dag 2: 4 sigaretter(la kroppen bli vant til å ikke få så mye nikotin) Dag 3: 5 sigaretter Dag 4: 4 sigaretter(samme som over) Dag 5: 5 sigaretter Dag 6: 4 sigaretter(samme som over) Dag 7: 4 sigaretter(ny standard) Dag 8: 4 sigaretter(standard) Dag 9: 3 sigaretter(la kroppen bli vant til å ikke få så mye nikotin) ... ... ... Hvis røykesuget blir for stort kan jo du(og kanskje din samboer?) motiveres ved å: -Tenke på helsegevinstene ved røykeslutt -Tenke på pengene som spares -Den forbedrede hygienen -En belønning for hver sigarett man går ned All røyk plasseres i skap/lukket beholder/annet, på den måten ligger ikke røyken alltid for hånden. Hvis dette høres helt skremmende idiotisk ut, så skylder jeg på klokkeslettet. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har ikke sagt at det er det heller, men prosentandelen er vel noe lavere for folk som får sykdommer som følge av snusing enn røyking. ? Har ikke noe å si. så man får ikke kreft av røyk? Av snus derimot er det ikke bevist at det er økt sjanse for kreft. Jeg brukte steffengds ord. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ta en Cigarillos i ny og ne. Sove middag. Onanere/sex. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Ta en Cigarillos i ny og ne. Sove middag. Onanere/sex. Cigarillos brukte jeg faktisk sist gang jeg sluttet å røyke. Hvis jeg fikk skikkelig, uimotsåelig lyst på en røyk så tok jeg en cigraill og trakk dypt inn. Var selvsagt helt forferdelig og fjernet all lyst på røyk i timesvis etterpå. Tror ikke sex er like bra. Etter mat og sex så er røyk veldig fristende. Sove middag gjør jeg ikke heller. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 du kan ikke slutte hvis samboeren din også røyker. du må dumpe henne. hvis ikke må begge to slutte samtidig. det kan være bra at dere motiverer hverandre. men hvis ingen av disse går, så er det ikke noe håp. no way. hvis dere skal slutte å røyke, så ring røyketelefonen. de er mere eksperter en forumbrukerne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Dumpe dama hans? Nei finnes andre måter å løse det på enn det der. Har ihvertfall en vennine som klarte å slutte selv om begge røyket når de først ble sammen. Tror hun har holdt seg unna over halvt år foreløpig. Det hun gjorde var helt tilfeldig å bare slutte, og det gikk visst fint sånn. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 skal dama hans sitte og røyke imens han sitter og ser på? han kommer til å tilslutt bare unne seg et trekk også går det videre til at han ikke slutter. og hvis han slutter da blir det rart fordi da må samboeren hans stå og røyke på værandaen imens han sitter inne og ser på. enten må begge slutte eller så går det ikke Lenke til kommentar
spitz Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) skal dama hans sitte og røyke imens han sitter og ser på? han kommer til å tilslutt bare unne seg et trekk også går det videre til at han ikke slutter. og hvis han slutter da blir det rart fordi da må samboeren hans stå og røyke på værandaen imens han sitter inne og ser på. enten må begge slutte eller så går det ikke Tosk. Så til topic: Det er kun viljestyrken som gjelder - begynn med å utsette hver røyk 5 minutter når du får lyst på, så fem minutter til, så enda fem minutter og så videre. Samtidig må du jobbe med å bli kvitt oppfatningen av at røyken dermed er en belønning fordi du klarte å vente - mens du fokuserer på gevinst knyttet til økonomi, helse og velvære. Endret 9. juli 2008 av spitz Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 eller så kan han ringe røyketelefonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå