emineem Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) jeg prøver å hjelpe en jeg kjenner men det er noe jeg ikke greier å fikse selv vel det er det at det går veldig treigt her. hun har 58 GB total space, 1 er brukt og 1 ledig. vet det er lite men kan ikke gjøre noe med det ;D det lagger veldig, irriterende er det og her kan dere se et bilde av ytelsen, som dere ser er det veldig ustabilt takk for hjelpen jeg kan få , hvis jeg kan få =) Endret 25. juni 2008 av emineem Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Om du klikker på "Prosesser", hvilke prosesser er det som legger størst beslag på CPUen? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det var også alt for lite minne etter min mening... Lenke til kommentar
emineem Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 det største var ad-ware 2007 antiviruset Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bare for å pirke litt. Ad-aware er ikke antivirus. Det er et anti-spyware program. Om det var problemet, vil jeg anbefale deg å se på Spybot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå