EpicNerd Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Heisann, peiste på med ny PC etter lønning nå, har aldri hatt en "helt ny PC" sånn egentlig.. Bare oppgradert der jeg til nøds trengte det ^^ Men nå har jeg som sagt smelt til med helt ny PC da.. og jeg lurer egentlig på hvor lenge denne kommer til å vare? Og kanskje noen med ca. samme system kan fortelle meg litt om hvordan den duger i spill osv? Spill som f.eks. Age of Conan, World in Conflict, Crysis ol. Mitt System: Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW TCO99 XFX GeForce 9800GX2 1GB GDDR3 Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz Asus P5N-D, nForce-750 SLI Geil 6400 DDR2, 4GB(4x1GB) Western Digital Raptor 74GB SATA + 2TB of HDD space Logitech G5 2007 edition Saitek Cyborg Keyboard, High-End Antec Nine Hundred sort miditower Thermaltake Toughpower 850W Steelpad 4D Akkurat nå kjører jeg dette systemet på et gammelt Asus hovedkort og en AMD 64 X2 5000+ og jeg får ikke den kraften jeg gjerne skulle hatt av 9800GX2... Lav ytelse både i css og andre spill. Så det er vel CPU og HK som er for svakt til å kjøre 9800GX2? Asus P5N-D og C2D E8400 kommer i posten om 3 dager ^^ Takk. Øystein J. Endret 24. juni 2008 av Uthaugsing Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvor lenge det varer er det nesten du selv som må avgjøre, når ting begynner å bli for dårlig for din standard så er den for gammel. Men hvis det er snakk om å alltid kunne kjøre det nyeste spillet pr dags dato så er det bare snakk om månder så begynner flere av komponentene å bli gamle. Jeg har brukt samme pc i snart 3 år, hvilket er ganske lenge for "god" hardware. Altså selve hardwaren var jo utdatert bare månder etter jeg kjøpte det, men det har fungert greit siden. Først nå når ting begynte å gå skikkelig tregt var det på tide for min del å oppgradere med nye komponenter. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 hehe, ja.. Samme her.. MÅTTE nermest ha ny PC for å henge med så jeg kjøpte en ganske så hissig data syns jeg Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 En pc for meg varer på topp opptil 6 måneder. Kjøper eller oppgraderer pc-en hvert år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå