Bruker-133566 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Heisann! Har akkurat fullført skoleåret mitt i Narvik å vil nå skaffe meg jobb i byen så jeg kan bli værende... Men er det noen som vet om bedrifter som tar imot lærlinger innenfor IT? Har vært å søkt litt på www.jobbnorge.no og fant en stilling fra VINN og en fra Xpartner, men er det noen som vet om andre plasser? Blir takknemmelig for alle forslag Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei, bor i byen selv. Vet ikke om de har ledige IT-jobber, men REC Scancell trenger en del folk og har i løpet av de siste månedene ansatt ganske mange. Jeg tror uansett ikke det burde være noe problem å skaffe seg en slik jobb i Narvik. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Hei, bor i byen selv. Vet ikke om de har ledige IT-jobber, men REC Scancell trenger en del folk og har i løpet av de siste månedene ansatt ganske mange. Jeg tror uansett ikke det burde være noe problem å skaffe seg en slik jobb i Narvik. har hørt der men de hadde fylt opp med ansatte for sommeren... har du noen andre forslag? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er du ferdig lærling eller skal du inn i lære nå? Hvis sistnevnte kunne du jo vurdert å ta førstegangstjenesten som lærling. F.eks i Bardufoss/Setermoen/Skjold. Nå jo disse stedene et gudsforlatt høl i bakken, men det er i hvert fall ikke så langt hjemmefra. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Er du ferdig lærling eller skal du inn i lære nå? Hvis sistnevnte kunne du jo vurdert å ta førstegangstjenesten som lærling. F.eks i Bardufoss/Setermoen/Skjold. Nå jo disse stedene et gudsforlatt høl i bakken, men det er i hvert fall ikke så langt hjemmefra. skal gå inn i lære kjenner en som jobber i militæret ved Setermoen så har jo en mulighet. Men er ganske gira på å være i byen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hørt med Funn IT? Kommunen? Fylkeskommunen (de videregående skolene)? Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Hørt med Funn IT? Kommunen? Fylkeskommunen (de videregående skolene)? Funn IT har allerede minst 1 lærling inne allerede, en som gikk i klassen min går alltids ann å være rask å skrive søknad til kommunen tnx! vil sikkert høre fra meg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå