Gå til innhold

IT-jobber i Narvik?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Har akkurat fullført skoleåret mitt i Narvik å vil nå skaffe meg jobb i byen så jeg kan bli værende...

Men er det noen som vet om bedrifter som tar imot lærlinger innenfor IT?

Har vært å søkt litt på www.jobbnorge.no og fant en stilling fra VINN og en fra Xpartner, men er det noen som vet om andre plasser? Blir takknemmelig for alle forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, bor i byen selv. Vet ikke om de har ledige IT-jobber, men REC Scancell trenger en del folk og har i løpet av de siste månedene ansatt ganske mange. Jeg tror uansett ikke det burde være noe problem å skaffe seg en slik jobb i Narvik.

har hørt der :) men de hadde fylt opp med ansatte for sommeren... har du noen andre forslag? :)

Lenke til kommentar

Er du ferdig lærling eller skal du inn i lære nå? Hvis sistnevnte kunne du jo vurdert å ta førstegangstjenesten som lærling. F.eks i Bardufoss/Setermoen/Skjold. Nå jo disse stedene et gudsforlatt høl i bakken, men det er i hvert fall ikke så langt hjemmefra.

Lenke til kommentar
Er du ferdig lærling eller skal du inn i lære nå? Hvis sistnevnte kunne du jo vurdert å ta førstegangstjenesten som lærling. F.eks i Bardufoss/Setermoen/Skjold. Nå jo disse stedene et gudsforlatt høl i bakken, men det er i hvert fall ikke så langt hjemmefra.

skal gå inn i lære :) kjenner en som jobber i militæret ved Setermoen så har jo en mulighet. Men er ganske gira på å være i byen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...