Fuckopptryne Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei, jeg prøver å få klokka min cpu, Q6600 2,4 GHz, men jeg får ikke lagra det jeg har klokka i bios.. Det står at jeg har lagra det. Men når jeg går inn i bios igjen, så står det orginale igjen.. Hvorfor?? Jeg har Gigabyte Ga-EP35C-DS3R hoveddkort.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) trykk F10 når du har klokka for å gå ut av bios og lagre mener det var f10 på gigabyte sine kort å, correct me if i'm wrong Endret 24. juni 2008 av weebl Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 mest sansynlig klarte den ikke å boote med dine instillinger.. så den tilbake stiller seg. Lenke til kommentar
Fuckopptryne Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har trykka på F10.. og ja, F10 er lagring på gigabyte Lenke til kommentar
JA Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Det er kanskje bedre hvis du sier hvilke innstillinger du prøver å gjøre i bios. Høres ut som det er noen innstillinger som blir tilbakestilt pga for ekstreme verdier? Jeg har også Gigabyte hovedkort og q6600 er ekstremt lett å klokke hvis du har ram som tåler det. Endret 8. juli 2008 av JA Lenke til kommentar
Peachy Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei, jeg prøver å få klokka min cpu, Q6600 2,4 GHz, men jeg får ikke lagra det jeg har klokka i bios.. Det står at jeg har lagra det. Men når jeg går inn i bios igjen, så står det orginale igjen.. Hvorfor?? Jeg har Gigabyte Ga-EP35C-DS3R hoveddkort.. Det er sannsynligvis at du har overklokket feil og at hovedkortet resseter seg selv pågrunn av at du har gjort noe feil. Det du kan prøve, er og ta Dram Frequency et hakk lavere, still FSB litt opp, still vcore 0.15000 høgere. Bare for og se om det virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå