Kheri Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) i'm trying i'm trying! Fikset en "alien" ut av et bilde av meg selv.... Endret 24. juni 2008 av Siljeea Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ok! En snedig måte å fremstille seg selv på, men alt er jo lov så hvorfor ikke... Jeg likte det ikke desverre.. Lenke til kommentar
Kheri Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 prøver ikke å fremstille meg selv, ser langt fra sånn ut og hadde jeg villet fremstille meg selv som noe hadde det ike blitt dete, nå tenker jeg mer på redigeringsteknikker jeg da:) men er ikke lett å se når man ikke ser originalbildet, som jeg heller ikke kommer til å legge ut syns det bare var gøy Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ok! Godt å høre det da... kjedelig å gå rundt å se ut som en alien... Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Ikke dårlig, er ikke noe fan av slike bilder, men du har fått det til bra. Fjeset så ganske kjent ut? Uansett, ikke mange jenter som holder på i Photoshop! Fint å se Hva har du gjort med øynene? Endret 9. juli 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå