EinarEriksen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nå har Lamborghini-mobilen fått bekreftet et snev av spesifikasjoner. Les mer Lenke til kommentar
mobopro Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 OY OY det hørets spenende ut. Men den mobilen blir sikkert svine dyr Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Karbonfiber i en telefon er vel mer en gimmick enn noe som faktisk er praktisk. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Så virkelig stilig ut, men den kommer sikkert til å koste flesk den der ja. Karbonfiberet er vel bare noe som høres kult ut, men ikke noe som vil være praktisk, og prisen vil jo øke bare på grunn av det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Karbonfiber i en telefon er vel mer en gimmick enn noe som faktisk er praktisk. Dagens telefoner faller alt for lett fra hverandre. Karbonfiber vil forsterke de og beskytte de mot skader. Det synes jeg er praktisk. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dette her var luksus uten tvil, blir dog neste versjon av iPhone på meg. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Karbonfiber i en telefon er vel mer en gimmick enn noe som faktisk er praktisk. Dagens telefoner faller alt for lett fra hverandre. Karbonfiber vil forsterke de og beskytte de mot skader. Det synes jeg er praktisk. Samtidig skjermer karbonfiber for radiosignaler, noe som kan forverre dekningssignal, samtalekvalitet osv...Vi får anta at dette blir tatt høyde for når de lager telefonen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hmm, godt poeng. Det må bety dårligere mottagerforhold og høyere sendeeffekt internt i telefonen enn med andre mobiler. Noe som betyr raskere tapping av batteriet enn med tilsvarende telefoner uten karbonfiber. Jeg får håpe de bruker et annet materiale over antennedelen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Første merkestelefonen som faktisk er fristende Lenke til kommentar
Rallybadguy Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Video av telefonen her http://asia.cnet.com/reviews/handhelds/0,3...2835937p,00.htm Lenke til kommentar
Staffern Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ok jeg vet hva den vil koste, jeg har lest på andre mobilinformasjon sider om den og prisen vil havne på ca 9800-10500 kr. Den er veldig kul med windows mobile og karbonfiber og alt det der, men er vel litt dyr for de fleste. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Eller så kan man kjøpe en sånn+ skypeout og skypein Og i tilleg få windows som kan brukes til hva som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg