Gaarulf Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, vet det finnes en del gode evolusjons RTS'er der ute (Nei, age of empires teller ikke). Men hvilket RTS er best? Har hørt mye godt om Empire Earth, men jeg vil helst høre fleres mening. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Rise of Nations er jo et slikt spill du ønsker. Selv har jeg ikke spilt det, så vet ikke om det er bra eller ei. Lenke til kommentar
Kverroganten Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvis du søker et annet spill enn Age og Empires vil jeg anbefale Rise of Nations. Empire Earth ville jeg bedt deg styre unna. Det er altfor langdrygt. Det tar for lang tid å komme igang, og kan skape latterlig lange kamper, samt at grafikken ikke er helt topp. Nei, jeg ville gått for Rise of Nations eller Age of Mythology. Age of Mythology kan ligne litt mye på Age of Empires, men deres Campaigns er kanskje de beste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Book Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Legger meg bak Rise of Nations>>Empire Eearth. Men, du må huske at det ikke er en nytt spill så grafikkmessig har det litt gått ut på dato. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Rise of nations er ikke så godt på combatdelen av spillet at det gjør noe. Heldigvis gjør det økonomiske aspektet pluss det faktum at du må expande osv. opp for dette Empire earth har en veldig god combatdel, men ikke så mye fokus på det økonomiske som i RoN Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Så Rise of Nations kan du godt bygge deg opp en elite hær, god økonomi etc før du trenger å gå til krig? du kan i teorien vinne spillet ved å alliere deg uten å drepe noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå