Gå til innhold

Omvendt "inn-lyd" til mikrofon.

Anbefalte innlegg

Cheerio.

Har et lite men egentlig veldig stort problem som jeg ikke klarer å få fikset. Dette gjelder mikrofonen min.

Jeg er en aktiv bruker av for eks. Skype, VT og TS, disse blir brukt nesten hver dag. Hadde en kompis på PC'en her en dag å nå fungerer selvfølgelig ikke mikrofonen som den skal! :S Problemet er nå at når jeg bruker "push to talk"-knappen eller bare normalt på Skype, kan ingen høre meg, bare lyd fra for eks. musikken som avspilles på program på PC. Akkurat som om "utendørs" lyd ikke fungerer, bare interne fra data.

Har gjort det jeg egentlig kan gjøre ut av mine kunnskaper. Innstillinger av "Realtek HD Audio Manager", Windows volum alternativer og rett koblinger. MEN, er ikke sikker på om jeg har gjort rett! :S

Er litt despa på å få snakke med utenlandske venner etc. Håper noen har hatt samme problemet som meg og har fikset det. Symbolsk pengesum til den som får det til å fungere! Ja, så despa er jeg!! "/

Tusen "millioner" takk for alle forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Start-Kontrollpanel-Lyder og Lydenehter

Under Volumfanen finner du Enhetsvolum, velg Avansert.

Her velger du igjen Alternativer - Egenskaper. Så velger du Juster volumet for - Innspilling.

Deretter trykker du ok. Så er det bare å hykke av Velg på Mic istedet for Wave eller "What U Hear" eller hva den nå står på.

Gjelder Win XP

Lenke til kommentar
Start-Kontrollpanel-Lyder og Lydenehter

Under Volumfanen finner du Enhetsvolum, velg Avansert.

Her velger du igjen Alternativer - Egenskaper. Så velger du Juster volumet for - Innspilling.

Deretter trykker du ok. Så er det bare å hykke av Velg på Mic istedet for Wave eller "What U Hear" eller hva den nå står på.

Gjelder Win XP

Hadde det bare vært så enkelt "/

Det er ikke det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...