Adriano Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Henger ikke helt på greip det der, fatter ikke hvorfor han ikke skal være med på x360-versjonen. Synes generellt det er fantastisk få spillere på tennis-spill, og dette gjør ikke akkurat saken bedre. Lenke til kommentar
askbask Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Greia var vel at Sony ga han mer penger for å være eksklusiv til PS3 enn han ville fått av 2K for å være med i begge. Forøvrig lover 2k Sports nedlastbare spillere og baner i framtiden, så stallen kan vokse. Det er vel generelt et problem for denne serien at den mer populære-blant-massene Virtua Tennis-serien kan betale mer for flere spillere. Håper denne løsningen gir en jevn strøm av nye folk. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Eneste grunnen til at jeg har spilt Virtua Tennis i mange hundre timer framfor Top Spin er jo helt klart styringssytemet. Nå som det er nytt vil jeg vel gå over til TS men før fikk jeg en mer realistisk følelse av VT selv om det var veldig arkadepreget. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Da var Top Spin på vei, håper på å kunne finne det i posten på lørdag. Edit: Da har jeg spilt i et par timer. Vondt i fingrene, men veldig fornøyd! Endret 27. juni 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Bla_bla Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Da var Top Spin på vei, håper på å kunne finne det i posten på lørdag. Edit: Da har jeg spilt i et par timer. Vondt i fingrene, men veldig fornøyd! Hvor får man kjøpt spillet til PS3? Når jeg ringer butikker, sier de at de bare har det til XBOX360, men PS3 versjoner er jo testet her på gamer.no.. Hvilke butikker får man kjøpt/bestilt det i? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg kjøpte det på 360 så jeg er redd jeg ikke kan hjelpe deg, virker som det er utsolgt overalt på PS3. Lenke til kommentar
Bla_bla Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Endelig skal verdenseliten i tennis få bryne seg på norske spillere i toppklasse. Les mer Men får de gjort det på PS3 enda? Er det en senere release, eller er det bare utsolgt? Vet du om noen steder man får kjøpt det, si gjerne ifra ! :-) Lenke til kommentar
skankyass Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Endelig skal verdenseliten i tennis få bryne seg på norske spillere i toppklasse. Les mer Men får de gjort det på PS3 enda? Er det en senere release, eller er det bare utsolgt? Vet du om noen steder man får kjøpt det, si gjerne ifra ! :-) Får kjøpt det her. Lenke til kommentar
askbask Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 PS3-release er utsatt til 4.juli her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg