Gå til innhold

Liste over spill med malware-utgave av SecuROM 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan skal egentlig vi forbrukere stille oss til dette? Lista er jo temmelig lang og det er mange spill som kommer ut med dette drittet som allikavel frister meg voldsomt.

 

Eni i at det er mange spill, men det er 7.37xx versjonen og utover som er malwareversjonen. De før legger ikke inn rootkit i systemet, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ( på grunn av dette , å endel praktiske ting ) lagt spilling på hylla

 

For meg er nå bransjen død ! Nekter å godta dette tullet !

 

Jeg har ingen konsoller så det får bli med litt klassisk spilling. Men nå er ikke lysten til å spille tilstedeværende.

 

Fool me once , shame on them . Fool Me twice , Fuck Off Then!

 

;)

Lenke til kommentar
Er det mulig å oppdatere lista på første post?

 

Vil Mirrors Edge PC komme med securom? Hvis ja, er det EA sin skyld at jeg laster det ned pirat!

 

...og da oppmuntrer du EA til å lage enda hardere kopibeskyttelse neste gang. Gratulerer med resonneringen.

 

Skal man boikotte et spill må dette gjøres fullstending. M.a.o. ingen nedlastning av piratversjon.

Lenke til kommentar
Er det mulig å oppdatere lista på første post?

 

Vil Mirrors Edge PC komme med securom? Hvis ja, er det EA sin skyld at jeg laster det ned pirat!

 

...og da oppmuntrer du EA til å lage enda hardere kopibeskyttelse neste gang. Gratulerer med resonneringen.

 

Skal man boikotte et spill må dette gjøres fullstending. M.a.o. ingen nedlastning av piratversjon.

Jepp. Jeg har veldig lyst paa Red Alert 3, men pga SecuRom dropper jeg spillet fullstendig. Piratkopiering er uaktuelt og gir tvetydige signaler.

Lenke til kommentar

Inntil man kun får en del av spillet - la oss si grafikkmotoren og grunnleggende innhold, men for alt interaktivt innhold må man koble seg til en server med autentisering.

 

Såklart, dette vil nok ikke bredbåndet til folk være i stand til å takle ennå, men det vil komme etter hvert.

 

Og da vil piratkopiering virkelig få problemer.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...