Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan skal egentlig vi forbrukere stille oss til dette? Lista er jo temmelig lang og det er mange spill som kommer ut med dette drittet som allikavel frister meg voldsomt. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kommer ikke til å kjøpe en dritt på disk lenger. får bare håpe favorittspilla mine kommer på steam . der jeg allerede har endel kjøpt Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvordan skal egentlig vi forbrukere stille oss til dette? Lista er jo temmelig lang og det er mange spill som kommer ut med dette drittet som allikavel frister meg voldsomt. Eni i at det er mange spill, men det er 7.37xx versjonen og utover som er malwareversjonen. De før legger ikke inn rootkit i systemet, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Så da gjelds det å ikke oppdatere/patche spillet... Likevel er det sånn passe irriterende. Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan er det med Far Cry 2? Og hva med Steamutgaven? Noen som vet? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan er det med Far Cry 2? Og hva med Steamutgaven? Noen som vet? Diskutgaven har det, og det ser ut til at du også får denne fantastiske saken inkludert om du kjøper på Steam Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jammen da er den grei, jeg skaffer det til konsoll, selv om jeg egentlig kunne tenke meg det til PC. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da gir jeg blaffen i å kjøpe det i det heletatt jeg. Et spill som det vil jeg ikke ha til konsoll. Med mindre jeg får det. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Infected. Next... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Likte EA før, nå har det snudd... Pga Spore Creature Creator har jeg fått det j*****a dritten... Får ikke fjerna heller.. Finner det program som dreper den? Unlocker klarte ikke.. Min data, vil kunne slette hva jeg vill.. (untatt windows filer..) Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hur er det med fallout da ? ..kunde godt tenkt meg å kjøpe det men da uten drm´s og annet :/ Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har faktisk ( på grunn av dette , å endel praktiske ting ) lagt spilling på hylla For meg er nå bransjen død ! Nekter å godta dette tullet ! Jeg har ingen konsoller så det får bli med litt klassisk spilling. Men nå er ikke lysten til å spille tilstedeværende. Fool me once , shame on them . Fool Me twice , Fuck Off Then! Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har ikke lagt opp spilling generelt, men boikotter kjøp av EA ellers deres distributører. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det mulig å oppdatere lista på første post? Vil Mirrors Edge PC komme med securom? Hvis ja, er det EA sin skyld at jeg laster det ned pirat! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det mulig å oppdatere lista på første post? Vil Mirrors Edge PC komme med securom? Hvis ja, er det EA sin skyld at jeg laster det ned pirat! ...og da oppmuntrer du EA til å lage enda hardere kopibeskyttelse neste gang. Gratulerer med resonneringen. Skal man boikotte et spill må dette gjøres fullstending. M.a.o. ingen nedlastning av piratversjon. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det mulig å oppdatere lista på første post? Vil Mirrors Edge PC komme med securom? Hvis ja, er det EA sin skyld at jeg laster det ned pirat! ...og da oppmuntrer du EA til å lage enda hardere kopibeskyttelse neste gang. Gratulerer med resonneringen. Skal man boikotte et spill må dette gjøres fullstending. M.a.o. ingen nedlastning av piratversjon. Jepp. Jeg har veldig lyst paa Red Alert 3, men pga SecuRom dropper jeg spillet fullstendig. Piratkopiering er uaktuelt og gir tvetydige signaler. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det mulig å oppdatere lista på første post? Vil Mirrors Edge PC komme med securom? Hvis ja, er det EA sin skyld at jeg laster det ned pirat! Er du helt dust eller? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ingen "hardere dmr" vil stoppe ulovlig nedlastning. Utenom spill hvor du må ha bruker. Som WoW. Hardere dmr -> Går ut over vanlige kjøpere. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Inntil man kun får en del av spillet - la oss si grafikkmotoren og grunnleggende innhold, men for alt interaktivt innhold må man koble seg til en server med autentisering. Såklart, dette vil nok ikke bredbåndet til folk være i stand til å takle ennå, men det vil komme etter hvert. Og da vil piratkopiering virkelig få problemer. Endret 8. november 2008 av Kharan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå