Mit Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Veldig bra med en slik liste. Noen som vet om F.E.A.R. (orginalen) kommer med slikt søppel? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Further angering their fanbase was the revelation that Mass Effect will be sold without SecuROM in Russia while other territories where piracy is not as rampant will still have to deal with SecuROM 7.x woot : - S Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Ikke piratkopiering i Russland? Hva f... har de sniffa? Noen som vet om F.E.A.R. (orginalen) kommer med slikt søppel? Den har en plagsom SecuROM, men den er av de eldre variasjonene. Ingen rootkit osv. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Glad for at folk er med å støtter opp mot sånne ting! Kunne vi fått i gang en massiv boikott snart eller ?? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Har Battlefield Heroes denne skiten btw?? Oisann. beklager dobbeltpost. :/ Endret 26. juni 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
arlion Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Battlefield heroes skal jo bli både gratis å laste ned og spille, så ser ikke noen grunn til at det får SecuRom, men vi snakker jo om EA games her, så ville ikke bli overasket Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Battlefield heroes skal jo bli både gratis å laste ned og spille, så ser ikke noen grunn til at det får SecuRom, men vi snakker jo om EA games her, så ville ikke bli overasket det var det jeg tenkte på ja.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Der var Bioshock avinstallert! :S Dette er dårlig gjort av spillselskapene :S EDIT: Fy faen! Fant ut at jeg hadde fått denne dritten! Så jævlig irritert... Det var nok fra bioshock.... Til helvete med bioshock iallfall (hellvete=papirkurv) Hvis det er noe regler mot overdreven banning, så reager, bli overdrevne sure, og si ifra.... EDIT v2: Nå fjerner jeg den! Den jævern ska dø :@ Endret 26. juni 2008 av Lolli Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Battlefield heroes skal jo bli både gratis å laste ned og spille, så ser ikke noen grunn til at det får SecuRom, men vi snakker jo om EA games her, så ville ikke bli overasket det var det jeg tenkte på ja.. Det er ikke rart i det hele tatt om det er i det! Alle tenker: "gratis, gratis, gratis" Mange laster ned..... Vet om folk som ikke bruker windows live messenger, men heller yahoo, fordi de er redde for at windows bruker messenger til å finne ting på pcen..... Det kan være noe slik EA kan finne på.... Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har lagt inn spore creature creator, sletta det når jeg så det her. Så i tråden som viser fjerning av driten at man skal søke på securerom i registeret, men den finner ingenting. Den blir vel ikke borte bare av å avinstallere programmet det fulgte med? Noen andre måter å finne ut om det fortsatt ligger inne? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gratis er ingen hinder, EA putter denne hesten inn i demoer! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gratis er ingen hinder, EA putter denne hesten inn i demoer! Hinder? Det er vel mer et hjelpemiddel.... Da vil flere laste det ned..... Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Man laster ned en demo, tester spillet. Så har man skadelig software på pcen som kan ødelegge for deg om du 2 mnd etterpå skal brenne julesanger du har laget selv. Endret 26. juni 2008 av War Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Er denne dritten i bf2?!? I og med at det virker som det er mye i ea spillene..... Jeg <3 det spillet.... Endret 26. juni 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Elsker det spillet jeg og Nei jeg tror ikke det er der. Det spillet er eldre. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bra! Håper bare de ikke får det inn i bf3 eller bad company eller hva det nåe var..... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bra! Håper bare de ikke får det inn i bf3 eller bad company eller hva det nåe var..... Ja, man kan jo alltids håpe.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Glad for at folk er med å støtter opp mot sånne ting! Kunne vi fått i gang en massiv boikott snart eller ?? Hva med massiv massemord? Blir bare forbanna av slikt Få ut dette dritet, så folk forstår at slike spill er farlige, og tenker da fyfy.... Da vil det forhåpentligvis færre som kjøper, og mindre spillselskapere tjener, og da vil de kanskje fjerne det..... Problemet er bare å få det ut i så stor grad :S EDIT: Det var en ting til jeg skulle si.... At det ikke blir lett å få til en boikott som er stor nok..... Hvis kun 3-4% boikotter, så vet jeg ikke om det hjelper..... Nå vet jeg ikke hvor viktig det er med dette programmet for spillselskapene, da..... Endret 27. juni 2008 av Lolli Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hva med å sende en klage? Det finnes jo normer som 1 klage = 1000 mennesker osv. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Er denne dritten i bf2?!? I og med at det virker som det er mye i ea spillene..... Jeg <3 det spillet.... BF2 og resten av serien kjører SafeDisk etter det jeg kan se. Søkte litt rundt på diverse titler som kan inneholde SecuROM 7++ og etter hva jeg kan se,så kan man også selv om spillet er et par år gammelt,få lastet ned malware utgaven senere i form av patcher til de forskjellige titlene?Stemmer dette? Uansett,det er sent og jeg er trøtt,så ta gjerne og dobbelsjekk dette. En annen ting,vil alt av SecuROM 7 være synonymt med Malware? Hvis så er tilfelle,er titlene under bare et lite utdrag. Splinter Cell : Double Agent - SecuROM v7.27 Tomb Raider Anniversary - SecuROM v7.?? Stalker - SecuROM v7.21 Grand Theft Auto San Andreas - SecuROM v7.00 med Patch 1.01 Prey - SecuROM v7.27 (versjon 1.0) ARMA: Armed Assault - SecuROM v7.00 Caesar IV - SecuROM v7.27 Call of Juarez - SecuROM v7.24 Command & Conquer 3: Tiberium Wars - SecuROM v7.00 Commando Strike Force - SecuROM v7.00 Crashday - SecuROM v7.00 Crime Life: Gang Wars - SecuROM v7.00 Med Patch 1.09 Crysis - SecuROM v7.xx Med versjon 1.1.1.5767 usikker Driver Parallel Lines - SecuROM v7.00 Versjon 1.0 Endret 27. juni 2008 av FTV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå