Tengs Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Javel alle sammen Jeg sitter med et par harddisker som i alle fall har rent ut for hva man kaller pålitelighet... Men, er de totalt vandret til de evige digitale jaktmarker? Har slitt litt med en WD 80 GB.. Får melding "1/0 Error" Hva betyr dette EGENTLIG? Er det noe jeg kan gjøre med dette? Eller er det "bruk og kast" som gjelder? Når man får "Bad Sector", Finnes det noe måte å "override" disse på? Slik at man da bare begrenser diskens kapasitet? Hva kan man, og hva kan man ikke gjøre med hd problemer? Det er dette jeg ikke kan mye om, når det kommer til pc.. Så jeg bøyer meg i støvet, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tKila Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 I/O error = Input / Output error. Om det ikke hjelper å re-partisjonere+formatere bør du bytte den. 3 års garanti Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 I/O error = Input / Output error. 3 års garanti Ikke hvis diskene er ganske nye. Flere av de store produsentene reduserte for en tid tilbake garantitiden til ett år. Det betyr imidlertid ikke at man ikke har reklamasjonsrett utover garantitiden. Hvis produktet er tenkt å vare vesentlig lenger, kan man fremdeles klage jfr. kjøpsloven. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Prøv å gå inn på WD sine sider, og last ned Data Life Guard Tools. Da kan du kjøre alt som er av tester på disken/e. Den fikser også opp om du har defekte sektorer, slik at det aldri blir skrevet mer til de sektorene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå