Gå til innhold

Saitek Cyborg Drivere (funker ikke)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kjøpt Saitek Cyborg tastaturet, innstalerte og alt. MEN, de 12 programbare tastene fungerer ikke.. Jeg kan skrive, sette det inn i gaming modus. men ikke macro knappene :(

Takk for svar

Endret av DjHauN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har hatt samma problemet, men hvis du setter tastaturet i den samme usb tilkoblingen som du gjorde da det funka burde det funke. (ikke de 12 programmerbare da :whistle: )

Jeg har hatt problem med software til både mus og tastatur. Jeg har prøvd både cdene som fulgte med og downloadsa fra saitek.com, men ingenting funker for å programmere knappene.

Heldigvis har jeg en kamerat som har fått fiksa det på sin pc. Jeg får nok prøve å flytte over drivere og programvaren over fra pcen hans over til min pc via en minnepinne. Håper det funker :huh:

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har hatt samma problemet, men hvis du setter tastaturet i den samme usb tilkoblingen som du gjorde da det funka burde det funke. (ikke de 12 programmerbare da :whistle: )

Jeg har hatt problem med software til både mus og tastatur. Jeg har prøvd både cdene som fulgte med og downloadsa fra saitek.com, men ingenting funker for å programmere knappene.

Heldigvis har jeg en kamerat som har fått fiksa det på sin pc. Jeg får nok prøve å flytte over drivere og programvaren over fra pcen hans over til min pc via en minnepinne. Håper det funker :huh:

ja jeg har også samme problem med de 12 "programable keys" men det har aldri funket hos meg så vis noen finner 100% ut av det kontakt meg xD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...