traxx1 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hei Jeg har koblet forsterkeren til bilstereoen med singnalkabel og støm, men dioden som skal lyse når den er på lyser ikke og det er ikke noe lyd som kommer ut fra subwooferen. jeg har målt spenningen på forsterkeren og den er 12,36 V Jeg har skjekket sikringen og den er hel. Men så lurer jeg på om remotekablen må være tilkoblet for at forsterkeren skal lyse ? Påforhånd takker for alle svar/tips Endret 27. juli 2008 av traxx1 Lenke til kommentar
fhl Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, det er remote-kabelen som slår på forsterkeren. Frode Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Remote kabelen kan du enten koble til forsterkeren (alle nye forsterkere har en slik utgang). Skulle du ikke finne den så kan du koble remote kabelen på tenningen eller lysbryteren. Ikke under noen omstendighet bør du koble denne til en utgang som er aktiv når bilen er stoppet og forlatt da forsterkere suger strøm og tømmer batteriet ditt fortere enn svint. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Remote kabelen kan du enten koble til forsterkeren (alle nye forsterkere har en slik utgang). Her mener du sikkert spilleren, ikke forsterkeren. Frode Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvis du er i tvil om remoten på spilleren fungerer, kan du strekke en kabel fra + på forsterkeren og inn i remoteinngangen. Grei måte å feilsøke på. Har du ikke remote, kan du enten koble opp en bryter - eller du kan koble den opp mot tenningen eller lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå