plxz0r Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Har nettopp gått over til nikon. Jeg har lest både bruksanvisningen til kameraet og objektivet - det vil bare ikke passe. Merke mot merke slik at de stemmer, rotere mot klokka. Nyttesløst. På objektivet står det "for nikon D compatible" (tamron). Jeg jeg har nikon d300. Jeg føler det blir som å skru to skruer mot hverandre. Har dere peiling? Edit: Selger på japan photo puttet et canon objektiv i en nikon-objektiv-eske. Bra jobba JP! Endret 24. juni 2008 av plxz0r Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Ops, trådstarter fant det ut. Endret 24. juni 2008 av Oceanborn Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Edit: Selger på japan photo puttet et canon objektiv i en nikon-objektiv-eske. Bra jobba JP! Hvilken JP butikk? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bevisst sabotasje fra en infiltratør fra Canon. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bevisst sabotasje fra en infiltratør fra Canon. Nei, en Pentax fan Det er jo sånt som skjer en sjeldent gang. Særlig når det er den siste i butikken. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Om jeg vandret lykkelig ut fra en JapanPhotobutikk i den tro at jeg hadde med meg et 14-35, og pakket opp objektivet bare for å finne ut at det var et EF-S 18-55 II, da hadde jeg skaffet eksplosiver. Lenke til kommentar
arela Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 :!: Før eller senere måtte det vel skje og du plxz0r var den utvalgte! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Om jeg vandret lykkelig ut fra en JapanPhotobutikk i den tro at jeg hadde med meg et 14-35, og pakket opp objektivet bare for å finne ut at det var et EF-S 18-55 II, da hadde jeg skaffet eksplosiver.Du vet jo det at de er omtrent likeverdige optisk? ;-) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jo. Det må de jo være, Canon er den største produsenten, Olympus en av de minste. Er ikke uten grunn at mye Olympusoptikk kjøres opp i analhull hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå