Kurt Grusom Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Hei! Var ute med macroen i sted, og kom over en blomst. Knipset noen frames og gikk videre. Kommer hjem og oppdager dette, og synes det ser noe interessant ut; det endte slik etter å ha dratt i rawconverteren i Photoshop. Funker dette nogen lunde, eller er det kun 100% sært? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Funker sikkert på et cd-cover eller noe slikt, men for min del var det ikke noe nevneverdig bra. Begge versjonene ser greie ut, egentlig. Grei nok effekt, men det kan se litt "billig" ut kanskje. Med andre ord, det ser ut som man kan lage det uten noe videre kjennskap til PS eller lignende programmer.. Absolutt et alternativt blomsterbilde Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Takk for tilbakemelding, Carny Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Syns det var ganske så stilig på det gule. Ikke på s/H. På det gule syns jeg den kanten moy bakgrunnen ble litt for synlig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Takk takk. Kanten kan blurres vet du Beholdt den dog nettopp fordi jeg synes den var litt tøff Men takk for at du delte din mening. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Ser jeg ordla meg litt feil, nok en gang. I booklet på et cd-cover. Du vet...sånn med tekst over bildet.. Lenke til kommentar
Nillomien Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Ble litt feil utsnitt synes jeg. men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Ser jeg ordla meg litt feil, nok en gang. I booklet på et cd-cover. Du vet...sånn med tekst over bildet.. I see.. Der sangteksten(e) står, altså? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå