Gå til innhold

Rota bort produkt nøkkel..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp noen ting, installer Windowsen med uansett Home Edition nøkkel, og last ned WinKeyFinder her og installer. Følg instruksjonene på selve programet da finer du riktig CD-key ellers kan du ikke fine manuelt fordi nøkkelen er kryptert i CDen

Link for å laste ned WinKeyFinder:

http://www.winkeyfinder.com/remository/win...c2/download.php

Intaller Windowsen først og kjøre det programmet på, altså på den maskinen og Windowsen du vil finne nøkkel for :)

Lykke til

Lenke til kommentar

pcn har jeg bygget selv derfor står sikkert produkt nøkkelen i cd coveret som jeg har rota bort. installerte det nevnte programmet som en sa her oppe. fant produkt nøkkelen,men får jo ikke aktivert windows med dette så hjalp lite. å kjøpte ny xp har jeg liten lyst på. leste i en annen tråd at man kunne konvertere til corparate versjon. der slapp man å aktivere. har noen en skikkelig HOW-TO på dette området? jeg har norsk xp home ..

Lenke til kommentar

Går det ikke an å aktivere via telefon? Hvis du kan trykke på det så får du nok opp et nummer slik at du kan ringe til Microsoft, så forklarer du problemet til de og så hjelper de deg. Har ikke gjort det selv, men har forstått at det er andre som har gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...