Radeon9700 Skrevet 13. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 http://www.datamarkedet.com/prosjekter/cas...emods/index.htm Post gjerne din casemod her... Gi gjerne tilbakemeldinger til [email protected] Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 13. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 Du er ikke den første som har kommet på denne idéen her på forumet... Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 13. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 1. -HELT- feil kategori! Overklokking->Case Mods 2. Legg ut links, ikke bruk IMG-tag. (aka. les retningslinjene) Ellers; fett kabinett Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 Feil kategori? Hva har liksom casemods med overklokking å gjøre da???, og en ting til, må man være den første for å gjøre noe??? Lenke til kommentar
AveMORphine Skrevet 13. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 Ser bra ut, men post i riktig kategori neste gang. Samt det er ikke alle som har høyhastighets tilkobling, så bruk url link Eventuelt send en pm til en moderator og spør om han er snill og flytter posten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 skal være snill denne gangen *la til en modem warning men ikke post bilder i forumet.... Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2003 Oi, det beklager jeg, man blir bortskjemt av 704kbps adsl gitt, joda, jeg skal legge til url`s isteden, jeg beklager dette... :smile: Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 Off topic: har isdn selv og ser virkelig ikke problemet med å poste bilder, bildene laster mens jeg leser teksten, med linker blir det ventetid, flere vinduer og arbeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå