danfuruvarp Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei sitter med en helt ny nokia n95 8 gb, det jeg lurer på gjelder gps en, jeg har problemer med at den ikke finner noen sattelitter, enten det elelr så bruker den UTROLIG lang tid på å finne de, skal den være slik, har prøvd ca 5 ganger nå og den fant sattelitter kun 1 gang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hei sitter med en helt ny nokia n95 8 gb, det jeg lurer på gjelder gps en, jeg har problemer med at den ikke finner noen sattelitter, enten det elelr så bruker den UTROLIG lang tid på å finne de, skal den være slik, har prøvd ca 5 ganger nå og den fant sattelitter kun 1 gang... prøv åpen himmel, men det pleier å ta litt tid uansett. Endret 24. juni 2008 av Slettet-q5ES5fDk Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sjekk om du har agps slått på, og om server adressen er supl.nokia.com. Det skal gå raskt å få lock på satelittene, selv innomhus. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 der har vi det, har slått av agps nemlig... Lenke til kommentar
sull Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hvor ligger agps? og hvor velger man serveradr.? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Assistert gps og server adr finnes på denne måten: Verktøy>innstillinger>generell>lokalisering. Der er lokaliseringsmetoder og lokaliseringsserver. Huk av for assistert gps og skriv riktig server adresse. (supl.nokia.com) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå