JFM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Slettet pga sikkerhet Endret 29. juli 2008 av JFM Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Mocca-snus er jentesnus. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Siden du er så bekymret over dette, så synes jeg du kan prate med mammen din om det. Det hjeper ofte å prate ut om ting i stedet for å holde det inni seg. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Overreagerer jeg egentlig? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg ville ignorert det. Men tviler uansett på at faren din ville flyttet ut kun på grunn av det dersom du sier det til ham Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 At en skorsteinsrøyker snuser litt er vel som litt yr midt i en tordenbyge.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 At en skorsteinsrøyker snuser litt er vel som litt yr midt i en tordenbyge.. Enig. I vote /ignore! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Men hu raøker ikke så mye. Tror det er ca 7-8 siggaretter for dag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Alikevel. At hun tar seg en snus i ny å ned er da ikke noe værre? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Spør om hun snuser regelmessig, eller om det var et engangstilfelle. Festsnusing er vel ikke like farlig. Snakk med henne, du. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) dette er ingenting! å bekymre seg for. /ignore hele greia. hvorfor tillater du at din mor røyker? snus er mye mindre farlig enn røyk. hvor lite opplyst er du egentlig? Endret 25. juni 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Yurhoo Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 At det er mye mindre farlig er ikke helt sant. Det er ikke like skadelig for lungene som røyk, men det er mye mer nikotin i snus. Så det er nesten så det går opp i opp. Men hvis du vet at mora di røyker, ok det er greit, så burde du nesten ikke bry deg om at ho snuser heller. Bare ignorer det du, selv om både røyking og snusing er noe dritt for seg sjøl. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Personlig så tror jeg ikke faren din mente det alvorlig. Da overreagerer han grovt isåfall. Men hva er så galt med at damer/jenter snuser, har aldri skjønt meg på det. Snus øker risikoen for munnkreft Å snuse er ikke like skadelig som å røyke. Men bruk av snus øker risikoen for munnkreft med 80 prosent, ifølge en omfattende undersøkelse utført av Verdens helseorganisasjon (WHO). Undersøkelsen samler resultater fra elleve tidligere studier gjennomført i en rekke land. Konklusjonen er at snus og skråtobakk ikke er like farlig som sigaretter, siden de førstnevnte produktene ikke øker risikoen for lungekreft. Men i forhold til folk som styrer unna alle former for nikotin, er snuserne mer utsatt for kreft i munnen, spiserøret og bukspyttkjertelen. Forskerne fra WHO presenterer resultatene fra den nye undersøkelsen i en artikkel i fagtidsskriftet Lancet Oncology. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Trodde da det nettopp ble bevist at snus ikke var kreftfremkallende i det hele tatt jeg. Derfor de har fjernet den type advarsler på snusboksene. Eller var det at det ikke var skadelig for hjertet? Nei, husker ikke jeg, er ikke så opphengt i slike ting. Husker bare at det var diskusjoner angående noen advarsler på snusboksene som ikke stemte. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Personlig så tror jeg ikke faren din mente det alvorlig. Da overreagerer han grovt isåfall. Jeg kjenner han så godt at jeg vet at han kan finne på det. Han overragerer på den minste ting Endret 4. juli 2008 av JFM Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/02/539738.html Siste nytt er nå at snus er mye sunnere enn røyk Edit: Men om du er redd for dette med faren din, så bør du snakke med moren din om det. Ikke bra å holde slikt inni seg. Endret 4. juli 2008 av Bakke Lenke til kommentar
neadii Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er mocca da, det er jo godteri.. Dessuten røyker hu som du selv sier, så da kan det ikke skade. Og enda bedre med snus er at det ikke skader alle og alt rundt henne. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Overreagerer jeg egentlig? Ja, du trenger ikke å bekymre deg så mye som du gjør. Det er derimot flott at du bryr deg om moren din . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå