Oter Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 noen som vet hva foskjellen er på disse 2 hovedkortene? jeg har Asus P5K Deluxe nå,men sliter med å få startet maskinen,etter at den er skrudd av,eller restartet. så derfor trenger jeg nytt hk,men da helst samme som jeg har,så jeg slipper og legge inn windows på nytt igjen. men finner ingen nettbutikker som har det hk jeg har nå,men er det noen forskjeller på de 2 hk i topicen?så jeg slipper å legge inn win på nytt Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 DDR2/DDR3 mao du må kjøpe deg DDR3 minne om du skal bytte til P5K3. Det er ikke sikkert kortet vil fungere med samme OS uansett. Jeg ville spurt etter et P45 kort i erstatning og tatt meg bryet med å legge inn OS på nytt. Er da flere som har klart å bytte hk uten å legge OS inn på nytt. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 er ASUS P5Q DELUXE et greit kjøp da?andre tips tas imot,men helst ikke noe dyrere kort. blir vel 2 stk ati hd4870 i crossfire så fort dem er i salg også Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 P5Q Deluxe er et greit valg, samme er Gigabyte P45-DS4/DS5/DQ6 og ABit iP45/iP45-Pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå