Gå til innhold

Reboot Problem

bestorp

Anbefalte innlegg

Har hatt en Compaq Presario i over 1 år nå og den har funka greit hele veien inntil nå, sitter å spiller diverse spill osv så bare rebooter den av seg selv, den gjorde det t.o.m under oppstarten(og forsatte sånn et par ganger inntil den kom inn igjen i XP). Er noen som har peil på hva dette kan være ? virus eller noe annet.

Mine Specs er : AMD Athlon 1000 MHZ, 1024 SD ram, Geforce 2 SH PRO 64 MB, dvd rom og brenner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får ikke målt av varme da dette ikke støttes i biosen min. har tatt ut nettverks kort og andre komponenter uten at dette har hjulpet meg noe særlig. Den booter av seg selv fremdeles etter å ha stått på i lengre tid(både i windows og bios).

Har flasha biosen og kjøpt nytt bios batteri da dette ble foreslått av compaq support, hjalp ikke det heller. Kan det være hovedkortet som har rykki eller er for ustabilt? alle tips mottas med takk.

Bestorp

Lenke til kommentar

Krishell skrev:

apollox: er nok det at han ikke har slått av automatisk reboot, men virker for meg at denne personen er 14 år. bumper og står i

-------------------------------------------------------------------------------------

For det første Krishell du kjenner ikke meg, la heller vær å svare hvis du IKKE kan bidra med noe konstruktiv. For det andre jeg er 22 og ikke 14 som du hevder, for meg virker det heller som du er drittungen her. Og jeg bumper så mye jeg vil for din del.

Til apollox: Har skrudd av automatisk reboot for lenge siden, tror det er cpun som er problemet men jeg skal prøve å formatere og se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...