Dark Fire Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) OK, så jeg misstenker at det har noe med strømmen, siden vi har hatt problemer med at en av lyspærene slo seg sakte av og på (flimret), men vi har hatt elektrikker her, som sa at spenningen var helt normal.. Første mobilen vi kjøpte ville ikke slå på displayet i det hele tatt. Lyder fungerte, men ingenting annet. Vi fikk byttet den inn 2 dager senere med en ny en. Displayet slo seg på og alt fungerte som det skulle. Hørte på musikk før jeg la meg via telefonen, trykket på stopp, og klappet igjen mobilen (flipflapp). Dagen etter flippet jeg telefonen opp, og displayet ville ikke på igjen... Har tatt batteriet inn og ut, sim-kortet inn og ut, slått av og på, trykket på alle knapper, holdt inne alle knapper (1 om gangen), prøvd å ladet mobilen igjen, Googlet, og lest igjennom bruksanvisningen - nada. Hva skjer? PS: De andre/gamle mobilene våres fungerer helt fint selv om vi bruker strømmen fra samme kilde~ Endret 24. juni 2008 av Dark Fire Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Telefonen må inn til verksted for å få reparert displayfeilen. Har ikke noe med strømkilden å gjøre. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Telefonen må inn til verksted for å få reparert displayfeilen. Har ikke noe med strømkilden å gjøre. Dette er mobil nr 2 på rad, hvor skjermen ikke fungerer av samme merke..? Endret 24. juni 2008 av Dark Fire Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 ...og den har også mest trulig samme feil. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Med andre ord: 2 mobiler på rad har den samme feilen? Og slutt å snakk om verksted, om det blir snakk om å erstatte mobilen, sender vi den ikke på verksted når mobilen er defekt, og vi nylig har kjøpt den.. -cough- imbecile -cough- Noen mindre overfladiske? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Mente ikke være overflatisk. Hvis jeg framsto som det så beklager jeg. Noen ganger er det bedre å få en telefon reparert enn å få en ny på 30 dagers retur/doa/reklamasjon osv osv. Det er fordi det noen ganger kommer modifikasjoner på modellene. F.eks ny sw, oppgraderte deler, nye deler som skal settes inn i telefonene for å løse eller forhindre eventuelle svakheter som er oppdaget etter lansering. Telefonene som allerede er sendt ut til butikkene eller som er på markedet har nødvendigvis ikke fått denne modifikasjonen. Så i steden for å gå til butikken for å få ny w380i og da risikere å oppleve samme problem igjen så er det bedre å sende den til et verksted så modifikasjonene kan bli gjennomført. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Mente ikke være overflatisk. Hvis jeg framsto som det så beklager jeg. ... Så i steden for å gå til butikken for å få ny w380i og da risikere å oppleve samme problem igjen så er det bedre å sende den til et verksted så modifikasjonene kan bli gjennomført. OK. Jeg foretrekker å eventuelt risikere å oppleve samme problem igjen enn å betale flere hundre kroner ekstra, for en mobil som er forhandlerens ansvar å teste. Endret 26. juni 2008 av Dark Fire Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Så framt du har behandlet apparatet i henhold til bruksanvisning så blir det reparert på garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå