Gå til innhold

SE w380i - Skjermen vil ikke på, men lyder o.l fungerer


Anbefalte innlegg

OK, så jeg misstenker at det har noe med strømmen, siden vi har hatt problemer med at en av lyspærene slo seg sakte av og på (flimret), men vi har hatt elektrikker her, som sa at spenningen var helt normal..

Første mobilen vi kjøpte ville ikke slå på displayet i det hele tatt.

Lyder fungerte, men ingenting annet.

Vi fikk byttet den inn 2 dager senere med en ny en.

Displayet slo seg på og alt fungerte som det skulle.

Hørte på musikk før jeg la meg via telefonen, trykket på stopp, og klappet igjen mobilen (flipflapp).

Dagen etter flippet jeg telefonen opp, og displayet ville ikke på igjen...

Har tatt batteriet inn og ut, sim-kortet inn og ut, slått av og på, trykket på alle knapper, holdt inne alle knapper (1 om gangen), prøvd å ladet mobilen igjen, Googlet, og lest igjennom bruksanvisningen - nada.

Hva skjer?

 

PS: De andre/gamle mobilene våres fungerer helt fint selv om vi bruker strømmen fra samme kilde~

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mente ikke være overflatisk. Hvis jeg framsto som det så beklager jeg.

 

Noen ganger er det bedre å få en telefon reparert enn å få en ny på 30 dagers retur/doa/reklamasjon osv osv. Det er fordi det noen ganger kommer modifikasjoner på modellene. F.eks ny sw, oppgraderte deler, nye deler som skal settes inn i telefonene for å løse eller forhindre eventuelle svakheter som er oppdaget etter lansering. Telefonene som allerede er sendt ut til butikkene eller som er på markedet har nødvendigvis ikke fått denne modifikasjonen.

 

Så i steden for å gå til butikken for å få ny w380i og da risikere å oppleve samme problem igjen så er det bedre å sende den til et verksted så modifikasjonene kan bli gjennomført.

Lenke til kommentar
Mente ikke være overflatisk. Hvis jeg framsto som det så beklager jeg.

 

...

 

Så i steden for å gå til butikken for å få ny w380i og da risikere å oppleve samme problem igjen så er det bedre å sende den til et verksted så modifikasjonene kan bli gjennomført.

OK.

Jeg foretrekker å eventuelt risikere å oppleve samme problem igjen enn å betale flere hundre kroner ekstra, for en mobil som er forhandlerens ansvar å teste.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...