Nebuchadnezzar Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nå har det seg slik at jeg har en liten fetisj for sanger med koring i. Mange har sikkert allerde gått ut av denne posten allerede og forventer bestemor musikk (Unnskyld utrykket) Personlig så mener jeg at slik koring er pent og kan nevnes men jeg heller mer mot metal. Hadde vært fint med kor eksempler fra alle sjangre, sleng gjerne med en video. Ulver - i troldskog faren vild Album guide og diskusjon Hjemmeside Ulver har betydd mye for mange og alt fra metal elskere til filmkritere roser dette bandet og at de har fått kallenavnet de musikalske kamelionene er heller ikke uten grunn. De har gått fra og være et tradisjonelt svartmetall gruppe til å spille inn musikk for flere kjente norske filmer forså å ta en mer avant garde preget retning. Lite koring på platene men om det skulle falle i smak så er Bergtatt Vell verd og se nærmere på Se filmen hos Youtube Summoning - Land of the dead Se filmen hos Youtube alcest - Souvenirs d'un autre Monde Se filmen hos Youtube Ayreon - Age Of Shadows Elvenking - Rouse Your Dream Storm - Mellom bakkar og berg Sabaton - Attero Dominatus symphony x - Of Sins And Shadows Rotting christ - sanctus diavolos Se filmen hos Youtube Therion - Nifelheim Se filmen hos Youtube Within temptation - Dark wings Se filmen hos Youtube Tristania - Angellore Unexpect - Desert urbania Borknagar - The winterway Asmegin - Til Rondefolkets herskab Galar - Ragnarok EPICA - The devine conspiracy Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Orphaned land - Kiss of babylon (the sins) Se filmen hos Youtube Taake - Nattestid Ser Porten Vid I Se filmen hos Youtube The ruins of beverast - Blood Vaults (I: Thy Virginal Maladour) Se filmen hos Youtube Avantasia - Into the unknowns Se filmen hos Youtube Gamma ray - Fight Se filmen hos Youtube Rhapsody (of fire...) - Land of immortals Se filmen hos Youtube Coolio - Gangsta paradise Bare og Anbefale flere grupper og sanger så legger jeg de til den voksende listen : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg