War Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) EDIT: Kjøpt en PowerConnectTM 6224F 24-porters Gigabit Ethernet Layer 3-svitsj i fiber med 4 kombiporter (SFP eller 10/100/1000) med fleksibel stabling og 10-Gigabit Ethernet-mulighet. Portene ser slik ut Er det da sånn kabel? Er dette CX-4 kabel? Bak er det 2 slike porter, de brukes under stabling , noe mer de kan brukes til? Står 10GB uplink. Er det evt andre kort man kan sette inn? Denne porten regner jeg med er styringen og kobbles til en server? Også en DC IN 12V 13A Denne til? Redundant power ? Så jeg skal/kan kobble til denne også? Hva er disse 4 til? Står mye om fiber, hvor skal evt de kontaktene? 24 Ports all Fiber Gigabit Ethernet Managed Switch, Alle portene fiber :- S Hvordan blir nettverket i huset frem til svitchen? Evt hvilke problemer støter jeg på. Unnskyld om det ble mye på en gang, det følger med bøker på 70ooo sider. Endret 24. juni 2008 av War Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har du kjøpt en svindyr rein fiberswitch til hjemmebruk? Hvorfor? Har du det må du jo legge fiber frem til alt utstyr samt muligens masse fiberkonvertere og styr. Alt dette koster masse penger. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Kjøpte den pga jeg fikk 30.000 i rabatt. Om jeg ikke kan bruke den pga 3500kr for 10meter kabel så setter jeg den til pynt og kjøper en annen. Kan jeg evt kobble en ledning til den så en maskin har fiber til serveren, eller mellom to byggninger om jeg vil ha internett 2 km unna. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sjekk om de selger noe brukt på Ebay, kan nok spare mye på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå