Zappy Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er nok lenge til ja. Håper de tar seg gooooood tid. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg tipper det er spillbart på neste E3 og lanseres høsten 2009. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er nok lenge til ja. Håper de tar seg gooooood tid. Svarte heller, de kunne tatt seg god tid en stund tidligere. Nesten som om de ikke tenker på mine behov. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er nok lenge til ja. Håper de tar seg gooooood tid. Svarte heller, de kunne tatt seg god tid en stund tidligere. Nesten som om de ikke tenker på mine behov. Haha. Kan nesten virke sånn ja. :!: Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nå var det jo bare en simpel cgi. Men det er vel nok for oss som er forelsket i kratos og å rive fiender i to. Det som er litt skummelt med at de bare viser en cgisnutt er at de kanskje er langt fra å bli ferdig. Aner jeg vinter 2009? Minst. Men synes det er bra de ikke viser så mye gameplay og bosser, da det dette ofte kan ødelegge for den endelige opplevelsen. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg kan ikke si å huske at jeg noen gang har fått et spill spoilet av trailere... Filmer derimot... Får nesten lyst til å slutte å se filmtrailere. Krise. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 I spill som God of War teller bosser og omgivelser svært mye for opplevelsen, og hvis man da har sett dette før blir det ikke det samme når man endelig spiller gjennom det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå