tidus2k4 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) I følge sonydefenceforce og thesixthaxix skal god of war 3 vises frem på e3 i år. Desverre ikke i spillbar form, men det åpner i hvertfall for at vi kanskje får en 2009 release? Kilde Endret 24. juni 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gleder meg til å se hva de har å by på! 20 dager igjen. http://games.ign.com/articles/880/880004p1.html Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Gleder meg sykt også.. håper vi får rask og bra dekning av e3 på psn Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Yes dette har jeg ventet lenge på. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 wuhu, gleder meg. stort ess i ermet her fra sony! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Holy sheet. Håper GoW III slippes snart da, sånn at jeg får en unnskyldning for å kjøpe en PS3. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Galskap... ren galskap. Forhåpentligvis med online co-op og mindre lineære brett. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) ARAPPAPPAPPAPAAPPAPPA-BARABADIAP BARAPA PEEP-U PEEP-U PEEP-U ARAPPAPPAPPAPABADABADIAP!!!! *løper rundt som rosa fuggern på bildet gjør utover tegnefilmen* Diggert enern, kommer til å kjøpe toern for bursdagspengene, dette blir RÅTT!!! Desverre kommer det neppe før sommeren 2009.... Endret 24. juni 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gleder meg veldig jeg og, men jeg har ikke fått spilt 2'ern. Kun 1'ern. Er det noen sammenheng fra 2'ern til 3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dette her kommer nok til å se heilt villt ut. Håper de tyner det som er av PS3(sålangt det lar seg gjøre om dagen) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gleder meg veldig jeg og, men jeg har ikke fått spilt 2'ern. Kun 1'ern. Er det noen sammenheng fra 2'ern til 3? Definitivt. Men vil ikke avsløre noe, da forsvinner mye av moroa. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Gleder meg veldig jeg og, men jeg har ikke fått spilt 2'ern. Kun 1'ern. Er det noen sammenheng fra 2'ern til 3? Ja. GoW II = The end begins. Mer sier jeg ikke. Kjøp GoW II ASAP, da det IMO er enda bedre enn den allerede superbe originalen. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Galskap... ren galskap. Forhåpentligvis med online co-op og mindre lineære brett. Det hadde jo bare vært evig fett da Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Galskap... ren galskap. Forhåpentligvis med online co-op og mindre lineære brett. Skeptisk. Co-op ja, men GoW skal være linært. Sånn liker jeg det. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ditto. Vil verken ha co-op eller mindre linære brett. Ser absolutt ikke for meg GoW som et åpent sandboks spill (for å trekke det langt), eller med co-op. GoW er en en-spiller opplevelse du skal nyte alene med gardinene trukket for mens du spiser rå biff og drikker øl Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 På tide serien tar et steg videre og utvikler seg. Chains of Olympus, f. eks, overlot ingenting til tilfeldighetene. Det jeg mener er ikke å God of War GTA-stil, men at man kan rive ned en bygning eller et tre, og utnytte omgivelsene til å denge dritten ut av kyklopser og minotaurer, uten at det er scripted eller kontekstavhenging. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 På tide serien tar et steg videre og utvikler seg. Chains of Olympus, f. eks, overlot ingenting til tilfeldighetene. Det jeg mener er ikke å God of War GTA-stil, men at man kan rive ned en bygning eller et tre, og utnytte omgivelsene til å denge dritten ut av kyklopser og minotaurer, uten at det er scripted eller kontekstavhenging. Mer interacting med omgivelsene er jeg absolutt for. Gjerne bedre fysikk også. Men dette er ting som er veldig mulig i denne generasjonen. At det blir mindre linært tviler jeg på. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Her er teaseren. Kratos er mann som vanlig. Var ikke mye vi fikk, men pytt. Spillet kommer jo ikke tidligere uansett. Teaseren oser av kvalitet, noe som er bra siden det viser at de dytter mye penger inn i spillet. "In the end ... There will be only chaos!" Endret 17. juli 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nå var det jo bare en simpel cgi. Men det er vel nok for oss som er forelsket i kratos og å rive fiender i to. Det som er litt skummelt med at de bare viser en cgisnutt er at de kanskje er langt fra å bli ferdig. Aner jeg vinter 2009? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå