Gå til innhold

Det ser ut som om Blizzard har noe i gjære

Anbefalte innlegg

www.blizzard.com

Flere og flere tegn tyder på at Blizzard under en pressekonferanse på WWI convention vil annonsere "project hydra". Ett av tegnene er splash screen som forandrer seg fra dag til dag (med nye runer?). Nef(?) igår (rune no 4), Hel idag (rune no 15), det er også skjulte linker i kildekoden til siden som går til deler av et blide med navn fra femte akt i LoD (cavern og tundra), og bare for moroskyld bokstav nummer 4 i alfabetet er D og bokstav nummer 15 i alfabetet er O, er "project hydra" diablo III?

- D.J.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Håper egentlig at det er et helt nytt spillprosjekt som kanskje kan bevise at Blizzard klarer noe annet enn å basere seg på gamle shlagers.

Selv om jeg ikke hadde hatt noe som helst imot et Diablo 3.. så lenge det ikke blir et nytt mmorpg. Da kan det heller bli et morpg i samme bane som Diablo 2 var. Med singleplayerdel og multi.

Lenke til kommentar
Håper egentlig at det er et helt nytt spillprosjekt som kanskje kan bevise at Blizzard klarer noe annet enn å basere seg på gamle shlagers.

Selv om jeg ikke hadde hatt noe som helst imot et Diablo 3.. så lenge det ikke blir et nytt mmorpg. Da kan det heller bli et morpg i samme bane som Diablo 2 var. Med singleplayer del og multi.

Kanskje en ny franchise, det ville sikkert ikke vært dumt så jeg er enig med deg der, men jeg ville ikke ha nevnt D2(LoD) i fortid siden det spillet lever og har det godt ennå.

- D.J.

edit:

Ny splash screen på www.blizzard.com, og denne gangen med tegnet til protos i SC, kan med sikkerhet si at det første tegnet (som jeg trudde var nef) er fra sverdet til "the lich king". Forøvrig kan man nesten si at tegnene former et pentagram.

Endret av DjSlayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...