Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen laster ikke inn brukernavn på oppgavebehandling så alle programmer fryser i ca 3 min

Anbefalte innlegg

Har hatt dataen i noen år ( litt over 2 ca) og har gjort både det ene og det andre med den, og som alle andre er den ikke problemfri.

Dette problemet er vel ikke av noen megaplage men kan irritere forde, greia er at når dataen lastet inn og jeg trykker på kontoen min og skrivebordet kommer opp i starten så kan jeg ikke gjøre noe som helst. Jeg trykker CTRL+ALT+DEL for og få opp oppgavebehangling der jeg går inn på prosesser. Der står det ingen ting under brukernavn og maskinen bruker ingen CPU i det hele tatt (max 5%) Ingen programmer virker, trykker jeg på eks Word så skjer det ingen ting FØR etter ca 3-4 min (har ikke tatt nøyaktig tiden men tar like lang tid hver gang) da åpnes evt alle programmer jeg har trykkt på, dette innkulderer alt av spill, internett og media spiller ( Internet explorer starter men startsiden vil ikke kommme frem + alle andre sider) Idet datan begynner og virke og alle brukernavnene blir lastet inn så begynner CPU'en og stige til ca 20-25% og når de er lastet inn så er alt i skjønneste orden.

Noen som har opplevd dette eller vet hvordan man kan løse det så hadde det vært svært fint med litt hjelp! :D

Legger med et print screen av maskinen før den har rukket og laste inn brukernavnene og etter i oppgavenehandling, noen minutter senere er de der og alt virker fint igjen.

F_r_innlasting.bmp

Etter_innlasting.bmp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hatt samme problemet på tre maskiner før.

1. Reformatter.

2. Skaff deg antivirus. Skikkelig antivirus..

Har Norton 360, er dt ikke fin funk med dette da? :p

kjører virus søk ca hver 2 uke...

er ikke sikker, men det er mange som har klaget over norton.

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Hatt samme problemet på tre maskiner før.

1. Reformatter.

2. Skaff deg antivirus. Skikkelig antivirus..

Har Norton 360, er dt ikke fin funk med dette da? :p

kjører virus søk ca hver 2 uke...

Jeg sa skikkelig antivirus :lol:

Prøv Avast! Home eller Professional :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...